Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - عضو شوراي مرکزي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي گفت: بسياري از مشکلات کنوني کشور، از بي اعتمادي به مردم شکل گرفته است.

به گزارش شنبه ايرنا، محمد نعيمي پور در هفتمين نشست فصلي حزب اتحاد ايران اسلامي آذربايجان شرقي در تبريز، وظيفه اصلاح طلبان را در اين شرايط بسيار مهم دانست و گفت: اصلاح طلبان بايد با آمدن به صحنه و ارايه راهکارهاي عملي و فراموش کردن شيوه هاي گذشته که مربوط به همان سالهاست، دوباره زمينه هاي اعتماد متقابل مردم و حکومت را براي پيشرفت و توسعه کشور فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با يادآوري ديدگاه هاي حضرت امام راحل (ره) مبني بر اهميت دادن به نقش مردم در تصميم گيري ها و اينکه مردم ولي نعمت ما هستند، گفت: با اعتماد به مردم مي توان بسياري از مشکلات را حل کرد .
نعيمي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل با اولويت قرار دادن مردم به پيروزي رسيد و به پشتوانه اعتماد عمومي توانست دوران سختي همچون جنگ را با موفقيت پشت سر بگذارد.
وي اظهارداشت: اين اتفاق دوباره در دوره اصلاحات محقق شد و هرچند اکنون به نشاط گذشته نيست اما آثار اين اعتماد همچنان باقي است.
رييس شوراي منطقه استان آذربايجان شرقي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي هم گفت: هفتمين نشست فصلي شوراي منطقه آذربايجان شرقي اين حزب با هدف اعتقاد و باور به فعاليت هاي حزبي و به منظور توسعه هماهنگي و انسجام و ارتباط تشکيلاتي و ارزيابي عملکرد برگزار مي شود.
محمد تيموري، همسو کردن فعاليت هاي شوراي آذربايجان شرقي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي را در راستاي اهداف استراتژيک، خط مشي و سياست هاي بالادستي را از ديگر اهداف اين نشست اعلام کرد.
وي گفت: تحليل اوضاع کشور و مواضع حزب، انعکاس انتظارات و ارايه راهکارهاي حزبي از ديگر موضوعاتي است که در هفتمين نشست فصلي حزب اتحاد ايران اسلامي منطقه استان آذربايجان شرقي دنبال مي شود.
همزمان با برگزاري هفتمين نشست فصلي حزب اتحاد ايران اسلامي استان آذربايجان شرقي 4 عضو جديد اين شورا در استان شامل حسن فرهودي نيا، هوشنگ قلي­پور، يوسف قادري­مهر و بهنام نيکزاد معرفي و احکام خود را دريافت کردند.
شوراي استان آذربايجان شرقي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي داراي 21 عضو است .
يوسف انصاري، سعيد پورشريفي، جعفر تقوي، محمد تيموري، مينا حدادي، محمدرضا خداوردي زاده، اکرم خيرخواه، صفر شاسفند، کريم عابدي، فرهنگ عباسي، حامد غفارزاده، مسعود کريم زاده، علي رضا کريمي، علي اکبر نژاد رضا، حميد ندائي، پيام نوري و سعيده يوسف زاده ديگر اعضاي اين حزب در استان هستند.
3071/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی

امیدفر گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی از امروز تا عصر سه شنبه گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گرد و خاک در استان آذربایجان شرقی می‌شود.

وی اظهار کرد: در نیمه شمالی و شرقی استان بارش رگبار باران، پدیده آذرخش و در نواحی مستعد و مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف پدیده مه و غبار محلی دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه احتمال دارد شرایط فصلی و محلی بارش‌ها را تشدید کند گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انجام فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

امیدفر با بیان اینکه مردم برای پیشگیری از برخورد آذرخش در روز‌های بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان در فضای باز خودداری کنند ادامه داد: در این بازه زمانی تغییرات قابل ملاحظه دمایی پیش بینی نمی‌شود و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی نسبتا پایدار در استان حاکم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • صادرات یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی