Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر عباس امراللهی ملی پوش شنا، این رشته را از هفت سالگی شروع کرده است و مدال های زیادی در سطح  مسابقات قهرمانی کشور دارد. او در مسابقات دبی که در اوایل سال 1395 برگزار شد به 2 مقام دومی و سومی رسید. امراللهی در مسابقات قهرمانی جهان کانادا2016 نیز شرکت کرد و سه رکورد ملی (200متر پروانه،400متر و1500متر آزاد) را جا به جا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات بازی های داخل سالن آسیایی (ترکمنستان2017) توانست یک مقام دوم انفرادی ویک مقام اول تیمی کسب کند. او در مسابقات world cup نیز قطر شرکت کرده است.

امیر عباس امراللهی ملی پوش شنا درباره وضعیت آمادگی خود گفت: تمریناتم را هر روز در دو نوبت در استخر آزادی و زیر نظر خشایار حضرتی دنبال و خود را برای مسابقات پیش رو و لیگ آماده می کنم.

او با اشاره به لیگ شنا اضافه کرد: سال گذشته در تیم سرزمین موج های آبی حضور داشتم که قهرمان لیگ شد. زمزمه هایی شنیده ام که این تیم منحل شده است اما هنوز مشخص نیست چه تیمی جایگزین آن می شود. مشهد به طور قطع یک تیم ارائه می دهد. گفته می شود لیگ امسال اواخر آذر برگزار می شود. متاسفانه بودجه تیم ها به شدت کاهش یافته است و گفته می شود قرار است لیگ به جای 4 دوره در 3 دوره برگزار شود.

امراللهی ادامه داد: تمام درآمد سال گذشته ام از لیگ 7 میلیون تومان بود. ماهانه حدود 2 الی 3 میلیون هزینه ورزش و تغذیه ام می شود، این در حالی است که من در انتظار جواب کنکور هستم و هیچ شغل و حقوقی ندارم.

ملی پوش شنا درباره وضعیت شنا تصریح کرد: در بهترین استخر ایران یعنی استخر آزادی تمرین می کنم. با این وجود این استخر مشکلات فراوانی دارد، چه برسد به استخرهای استان ها و شهرستان ها. آزادی در بخش گرمایشی و سرما دچار مشکلات زیادی است. دستگاه های بدنسازی بسیار فرسوده است و به درستی کار نمی کند. روزی نیست که یکی از آن ها خراب نباشد.

او در واکنش به ضرورت حضور مربی خارجی در شنای ایران اظهار کرد: من اعتقادی به مربی خارجی ندارم زیرا معتقدم مربیان داخلی ظرفیت آماده سازی شناگران برای میدان های بین المللی را دارند. نبود امکانات، کم بودن اردوها و بودجه ناچیز از مشکلات اصلی شنا است.

امراللهی بیان کرد: ما در رشته های رکوردی با ضعف جدی روبرو هستیم. شنا نیز جز همین ورزش هاست. سرمایه گذاری بیشتر، حضور حامیان مالی، پخش تلویزیونی و ... باید در این رشته چشم گیرتر باشد. شنا رشته ای  پرمدال است که به دلیل جذابیت های بسیار علاقمندان فراوانی در سراسر دنیا دارد.

ملی پوش شنا خاطر نشان کرد: فدراسیون هم زحمت خودش را می کشد اما با این بودجه کم چه کاری می تواند انجام دهد. شناگران بسیاری به دلیل نداشتن آینده از این رشته کنار رفتند. دلم نمی خواهند من هم به سرنوشت آن ها دچار شوم. اگر به آینده فکر کنم مطمئنا شنا را کنار می گذارم اما همچنان به خاطر علاقه ام هر روز به تمرین می روم.

بیشتر بخوانید: اعتراض خانوادگی برابر فدراسیون شنا اعضای هیات رئیسه فدراسیون شنا معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه چقدر است؟

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، بر اساس آخرین داده‌های موسسه آمار ترکیه، تورم سالیانه ترکیه در ماه آوریل به ۶۹.۸ درصد افزایش یافت. تورم سالیانه مربوط به قیمت مصرف کننده هم در این کشور در ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد رسید که کمی کمتر از انتظار بود. این رقم بالاترین نرخ تورم را از نوامبر سال ۲۰۲۲، آن هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها به ویژه برای هزینه‌های آموزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها، به خود اختصاص داده است.

بانک مرکزی ترکیه در ماه مارس نرخ بهره کلیدی خود را به ۵۰ درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه نیاز به مقابله با افزایش تورم در این کشور دانست. این بانک در آن زمان در بیانیه‌ای با اعلام کاهش واردات کالا‌های مصرفی و طلا سایر شاخص‌ها از جمله چسبندگی در تورم خدمات، انتظارات تورمی، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و قیمت مواد‌غذایی را عامل تداوم فشار تورمی دانست. بر طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، سیاست پولی انقباضی تا زمان کاهش تورم ماهیانه حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تورم ترکیه چقدر است؟