Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:11:02 GMT

مصدومیت ۷ زائر اربعین در چذابه به علت باد و باران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۷۸۴۵

رکنا: مسئول امداد تیم هلال احمر مستقر در چذابه از مصدوم شدن هفت زائر اربعین به علت باد و باران شب گذشته مرز چذابه خبر داد.

کاظم یلالی در رابطه با این حادثه اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های قبلی بارش باران در چذابه، تیم های امداد و نجات و توانا در مرز چذابه در حالت آماده باش قرار گرفته و این وضعیت تا صبح امروز همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ های مستقر در مرز پس از بارش باران شدید در مواکب حاضر و به امدادرسانی مشغول شدند.

مسئول امداد تیم هلال احمر مستقر در چذابه تصریح کرد: با توجه به از هم پاشیدن مواکب و زخمی شدن تعدادی از زائران و مواکب داران، این امداد رسانی ها تا بامداد امروز ادامه داشت.

یلالی با اشاره به اینکه تعداد پنج آمبولانس به همراه امدادگران مشغول خدمات رسانی بودند، خبر داد: هفت نفر از زائران و موکب داران در باران شب گذشته مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده ها حاکی از این است که یکی از امدادگران هلال احمر حین خدمات رسانی دچار برق گرفتگی شده بود ولی بعد از اعزام به مراکز درمانی در صحت و سلامت به سر می برد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! خودکشی معلم پیانو در زندان+عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت اخبار حوادث هلال احمر مرز باران مصدوم اربعین عکس فیلم ایران دختر تصاویر زن قتل بازی ایرانی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند