Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@00:22:08 GMT

رازگشایی از معمای جسد سوخته با ادعا‌های زن جوان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۷۸۶۱

رازگشایی از معمای جسد سوخته با ادعا‌های زن جوان

ساعت هفت صبح روز ۲۴ مهر رهگذری که در حال عبور از نزدیکی کانون اصلاح و تربیت در منطقه شهر زیبای تهران بود، متوجه سوختگی بخشی از کاج‌های مسیر شد و از روی کنجکاوی به سمت آنجا رفت.     به گزارش شرق، مرد رهگذر در بررسی اولیه متوجه پتویی سوخته و شیئی غیرمعمول شد و با بررسی دقیق‌تر فهمید جسد سوخته‌ای در مقابل او قرار دارد؛ بنابراین موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کرد و دقایقی بعد گروهی از مأموران واحد گشت کلانتری ۱۴۲ کن در محل حاضر شدند تا علاوه بر حفظ صحنه جرم مقدمات را برای حضور بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی پلیس آگاهی و پزشکی‌قانونی تهران آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بررسی‌های تخصصی مشخص شد جسد نیم‌سوخته که در پتو پیچیده شده، متعلق به مرد جوانی است که در محل دیگری به قتل رسیده است و پس از قتل به محوطه کاج‌های حاشیه کانون اصلاح و تربیت انتقال یافته و در آنجا به آتش کشیده شده است.   کفشی به پای جسد نبود و این موضوع احتمال این را که او در خانه‌ای به قتل رسیده باشد، افزایش می‌داد. تحقیقات با دستور بازپرس جنایی برای شناسایی هویت مقتول ادامه پیدا کرد.   این در حالی بود که آثار متعدد چاقو روی بدن مقتول وجود داشت. در نهایت مشخص شد مقتول ساعت ۱۱ شب قبل از کشف جسد از سوپرمارکتی در منطقه فرحزاد خرید کرده است. فروشنده مغازه گفت: این مرد را نمی‌شناسد؛ اما به یاد دارد ساعت ۱۱ شب به مغازه‌اش رفته و شیر، پفک و چیپس خریده است.   در ادامه رمزگشایی از این جنایت، تحقیقات پلیس پایتخت برای کشف راز قتل مرد جوان حکایت از آن داشت که او احتمالا فردی است که مدتی قبل مفقود شده است؛ بنابراین تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه شد.   همچنین قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل، دستور تحقیقات دقیق‌تری درباره علت مرگ و تشخیص هویت مقتول صادر کرد و جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و در جریان تحقیقات خانواده مقتول نیز بعد از حضور در پزشکی‌قانونی هویت جسد را شناسایی کردند.
در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی تماس‌های مقتول متوجه شدند او آخرین بار با زنی افغان تماس داشته است. مأموران از زن جوان تحقیق کردند و او در جریان بازجویی‌های اولیه به نقش‌داشتن در این ماجرا اعتراف کرد و گفت: پسران برادر شوهرم قتل را انجام داده‌اند و من کاری نکرده‌ام.
زن ۳۵‌ساله در توضیح ماجرا ادامه داد: چند سال قبل شوهرم فوت شد و من همراه پنج فرزندم زندگی می‌کردم؛ اما برادرم هم به من کمک می‌کرد تا اینکه مدتی قبل برادرم تصادف کرد و در بیمارستان بستری شد. یک روز کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که به ملاقات برادرم بروم. خودرویی توقف کرد و به‌عنوان مسافرکش من را به مقصد رساند.   در طول مسیر با راننده حرف زدم و وضعیت زندگی‌ام را توضیح دادم. گفتم که پسر جوانی دارم که بی‌کار است و دنبال کاری برای او هستم. راننده گفت: شغل اصلی‌اش فنی است و پیشنهاد داد پسرم نزد او برود تا کار او را یاد بگیرد. خوشحال شدم و قبول کردم.   شماره تماس او را گرفتم و به پسرم دادم و از روز بعد پسرم به مغازه او رفت و مشغول کار شد؛ اما پسرم می‌گفت: آن فرد، مردی بداخلاق است و هر چیز کوچکی را بهانه می‌کند و او را کتک می‌زند. هرچند از رفتار آن فرد ناراحت شدم؛ اما چاره‌ای هم نداشتم و از پسرم خواستم تا زمانی که کار یاد بگیرد، سختی‌ها را تحمل کند.   زن جوان در شرح وقایع شب حادثه هم گفت: یک روز آن مرد به خانه ما آمد تا پسرم را با خودش به مغازه ببرد. از آن روز به بعد پایش به خانه مان باز شد. او در یکی از همین رفت‌وآمد‌ها به زور با من رابطه برقرار کرد و بعد هم از روی کلید خانه ما یدکی ساخت و شبانه به خانه ما می‌آمد. مدتی بعد همسایه‌ها رفت‌و‌آمد او را به پسران برادر شوهرم خبر دادند.   آن‌ها وقتی سؤال کردند من ماجرا را تعریف کردم. آن‌ها هم عصبانی شدند و گفتند که انتقام می‌گیرند. آن شب آن‌ها در یکی از اتاق‌ها کمین کردند. وقتی آن مرد وارد شد، به او حمله کردند و من به اتاق رفتم. لحظاتی بعد بیرون آمدم و از جسد خبری نبود و فقط خون روی زمین ریخته بود.   بعد از اعتراف‌های زن جوان تحقیقات کارآگاهان پلیس برای بازداشت پسران برادر شوهر متهم به جریان افتاد؛ اما معلوم شد آن‌ها به احتمال زیاد از مرز‌های کشور فرار کرده‌اند. در‌حال‌حاضر تحقیقات برای بررسی صحت ادعا‌های این زن ادامه دارد؛ چون این اظهارات فقط ادعای او است و لازم است دقیق بررسی شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: معمای جسد سوخته کشیک قتل پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران

به گزارش خبرآنلاین، متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند.

تسنیم در خبری نوشت: اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با ۳ نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه ۲ نفر از آشناهای خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که ۲ طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس ۳ مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

۳ مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902052

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد