Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی تیم فوتبال منچستریونایتد، امیدوار است که راه خروجش از این تیم در ماه ژانویه با دریافت پیشنهادی از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هموار شود.

سانچس که ژانویه سال 2018 از آرسنال به منچستریونایتد پیوست در این تیم روزهای پرفروغی نداشته و گزارش‌هایی که اخیراً در رسانه‌های انگلیس منتشر شده هم حکایت از بروز اختلافاتی میان او و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 29 ساله به دلیل همین اختلافات جایگاهش در ترکیب اصلی منچستریونایتد را از دست داده است و مورینیو هم علناً‌ از وضعیت او انتقاد کرده است.

در همین حال نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که مدیربرنامه‌های سانچس به اطلاع مشتریان احتمالی او رسانده که او می‌خواهد اولدترافورد را در پنجره بعدی نقل و انتقالات ترک کند. با این حال برای انتقال سانچس از من‌یونایتد یک مشکل بزرگ وجود دارد که آن حقوق هنگفت او است.

سانچس در حال حاضر هفته‌ای 500 هزار پوند حقوق می‌گیرد. علاوه بر این منچستریونایتد هم قطعاً با رقمی پایین حاضر به فروش بازیکن سابق آرسنال نخواهد شد؛ بازیکنی که برای جذب وی از توپچی‌ها نه تنها هنریک مخیتاریان را به شمال لندن فرستاد بلکه رقمی هم به‌عنوان مابه‌التفاوت قیمت دو بازیکن پرداخت کرد.

با این حال گویا مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار هستند که بتوانند نظر شیاطین سرخ را برای فروش سانچس جلب کنند و این در حالی است که خط حمله این تیم در حال حاضر ستاره‌هایی مانند نیمار، امباپه و کاوانی دارد. آنها پیش از این هم مشتری سانچس بودند اما موفق به جذب وی نشدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! خودکشی معلم پیانو در زندان+عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه نجات ستاره ژانویه تیم فوتبال من عکس فیلم ایران دختر تصاویر زن قتل بازی ایرانی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!