Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان‌بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد. در این میان نوک پیکان برخی انتقادها بار دیگر تلویزیون را هدف قرار داده و اینگونه عنوان کرده‌اند که صداوسیما پایان را تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کارگردان سریال دلدادگان با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده است که صداوسیما هیچ دخالتی و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است.

به گزارش رکنا، همزمان با پایان سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح کرده‌اند که پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد. بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش‌هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و...» او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده کرده است و گویا از این طریق سعی دارد مشکلات مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت پایانی این سریال عنوان کند.

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر Actor دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه‌ها از جمله صحنه تصادف Crash را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره پایان باز دلدادگان را رد کرده است.

هادی در پاسخ به انتقاد پانته‌آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان کرده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده توضیح می‌دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در پایان‌بندی نداده است در عین حال درباره مشکلات مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مشکلات ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

بر اساس این گزارش، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش‌های این رسانه برگزار خواهد کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! خودکشی معلم پیانو در زندان+عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سریال فضای مجازی بازیگر Actor تصادف Crash تلویزیون تلویزیون فضای مجازی مشکلات پایان داستان عکس فیلم ایران دختر تصاویر زن قتل بازی ایرانی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

هدیه خوشگلی که رونالدو از عربستانی‌ها دریافت کرد 

یک تحقیق تازه روی بیماری آسم


دلیل استقبال تماشاگران ایرانی از «مست عشق» فاش شد


چرا باید به نسل «زد» امیدوار بود؟


چرا آدم‌خواری بین برخی قبایل رواج داشت؟


هشدار مهم و حیاتی اپل برای آیفون‌بازها


استایل پر زرق و برق بازیگر زن «آوای باران» در چین


گوشی نوستالژیک با ظاهری جدید در راه است


چگونه می‌توانیم بهترین هتل را در کیش رزرو کنیم؟


عکسی از یک قبض برق که با دیدنش متعجب می‌شوید


اعتراض خواننده مشهور به پخش اثرش در «نون‌خ»
فال روزانه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳


جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز


خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
سریال مشهور ایرانی، کپیِ سریال ترکی ازل از آب درآمد


مدارس این شهر امروز تعطیل شد
جزئیات مرگ تلخ و تکان‌دهنده آهوی ۱۳ ساله
عکسی از بازیگر جیمزباند که شوکه‌تان می‌کند


زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد


اقدامی که بلای جان تخت‌جمشید و بیستون شده است

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر