Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انگیزه بسیار زیادی در تیم ملی وجود دارد و امیدوارم در مسابقات جام بین قاره‌ای به بازیکنان بزرگ تیم کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی شیرمحمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره تفاوت سطح برگزاری اردوهای داخلی و خارجی گفت: بدون شک‌ تفاوت‌ها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جوان‌های تازه دعوت شده به تیم ملی در اردوی پرتغال با یک شرایط و سازماندهی کاملاً جدید روبه‌رو شده‌ایم که پیش از این تجربه رویارویی با آن را نداشتیم.

وی ادامه داد: به نظرم این اردو به طور ویژه‌ای به ما جوان‌ترها کمک می‌کند، چراکه بزرگ‌ترهای تیم از تجربه بالایی برخوردارند، اما برای ما که این اردو نخستین تجربه بین‌المللی‌مان به شمار می‌رود، بسیاری از موارد در حال روشن شدن است.

ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود: امیدوارم بتوانیم به خوبی جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم. مارکو اوکتاویو و عباس هاشم‌پور توجه خیلی زیادی روی تمام جزئیات دارند و موارد بسیار زیادی را در تمرینات به ما گوشزد می‌کنند، به همین دلیل می‌خواهیم جواب اعتمادشان به ما جوان‌ها را با عملکرد خوب‌مان در مسابقات بدهیم و جبران کنیم.

شیرمحمدی درباره تأثیر بازی‌های درون اردویی در پرتغال تأکید کرد: در کنار بازیکنان بزرگی در تیم ملی مشغول انجام بازی‌های دوستانه هستیم. پیش از این برای بازی‌ها استرس خاصی‌ داشتیم، اما در حال حاضر حس می‌کنیم که روزبه‌روز بیشتر در حال وفق پیدا کردن با شرایط و سطح تیم ملی هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف کلیه اعضای تیم رسیدن‌ به موفقیت است. خوشبختانه انگیزه بسیار زیادی در تیم وجود دارد و امیدوارم در مسابقات جام بین قاره‌ای به بازیکنان بزرگ تیم کمک کنیم تا به هدف اصلی‌مان برسیم. البته مسابقات جام بین قاره‌ای بسیار سخت خواهد‌ بود، اما می‌خواهیم با عملکردمان در این رقابت‌ها سربلند باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازیکن تیم فوتبال ساحلی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد