Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس از برگزاری اولین انتخابات کانون مداحان شهرستان پردیس طی آذر ماه جاری خبر داد.

حسین حسینی‌تبار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به انتخاب اعضای اولین شورای مذهبی خلا وجود کانون مداحان احساس می‌شد که از این رو پیرو سیاست گذاری های انجام شده این انتخابات ۹ آذر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس ۱۰۰ مداح فعالیت دارند، به اهمیت آسیب زدایی مداحی در شعر و لحن اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین وظایف کانون مداحان سوق دادن اعضا به سمت پیشبرد اهداف اصیل فرهنگ مداحی است.

حسینی تبار خاطر نشان شد: زمان ثبت نام این افراد از ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ آبان است و واجدین شرایط پس از تایید صلاحیت توسط سازمان تبلیغات اسلامی اجازه تبلیغات در سطح شهرستان را دارند.

وی یادآور شد: طریقه برگزاری انتخابات به صورت شمارش‌دستی است که ۵ نفر بعنوان عضو اصلی، ۴نفر مداحی، ۳ نفر آیینی، ۳ نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با اشاره به شرایط سنی و قانونی افراد شرکت کننده گفت:  مداحانی که می‌خواهند در این انتخابات مشارکت کنند تا ۱۵ آبان باید در سامانه طوبا ثبت نام کنند و جزئیات شرایط سنی و قوانین شرکت در این سامانه درج شده است.

حسینی تبار افزود: مداحانی که برای انتخابات نامزد می شوند باید حداقل۶ ماه سکونت در شهرستان پردیس داشته و حداقل شرایط سنی برای مداحان ۲۴ سال و برای پیرغلامان حداکثر ۶۵ سال است.

وی در پایان زمان اعلام نتایج را  ۲۲ آذر ماه اعلام کرد و افزود: برگزاری آزمون تعیین سطح مداحان ۲۵ آبان ماه در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انتخابات تبلیغات تبلیغات اسلامی شعر مداحان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن