Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی، از بازی نیمه کاره تیم فوتسال شهرداری قزوین، پایان رقابت‌های لیگ واتر پلو بانوان کشور، تساوی تیم فوتبال امید کاسپین در بازی خارج از خانه، درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های کاراته وان کشور، تیم فوتبال کاسپین فردا به میدان می‌رود، لیگ برتر کونگ فو کشور در قزوین پیگیری شد و برگزاری رقابت‌های اسلالوم قزوین هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم فوتسال شهرداری قزوین نیمه کاره رها شد

در هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور؛ تیم شهرداری قزوین، برابر شاهین کرمانشاه در ۲۵ ثانیه پایانی نیمه کاره رها شد، این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم شهرداری در سالن شهید بابایی در جریان بود.

۲۵ ثانیه پایانی بازی، محمد باغبان صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین به، اوت گرفتن داور، اعتراض کرد و داور بازی هم باغبان صالحی را از زمین بازی اخراج کرد.

اخراج باغبان صالحی با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری روبرو شد و ناظر داوری بازی بدون هماهنگی ناظر فدراسیون وارد عمل شد و داوران را از زمین خارج کرد، در پی این اتفاق بازیکنان و کادر فنی تیم کرمانشاه بدون دلیل ترک زمین کردند و بعد از چند ثانیه با دخالت کادر فنی و مسئولین هیات فوتبال استان، داوران مجدد وارد زمین شدند، اما به دلیل ترک زمین تیم کرمانشاه، بازی از سوی ناظر فدراسیون نیمه کاره رها شد و نتیجه بازی به کمیته انظباتی واگذار شد.

نایب قهرمانی تیم قزوین در رقابت‌های لیگ واتر پلو بانوان کشور

در پایان رقابت‌های واترپلو جام خلیج فارس، تیم های، موج ایرانیان تهران، آفتاب قزوین و هییت شنا فارس و لوله سازی گیلان به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

استخر شهید رجایی قزوین میزبان این رقابت‌ها بود.

تساوی تیم فوتبال امید کاسپین در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های هفته ششم فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال امید کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر نور مازندران به تساوی بدون گل رسید.

تیم فوتبال امید کاسپین قزوین با ۸ امتیاز در مکان سوم گروه قرار دارد.

درخشش کاراته کا‌های استان در رقابت‌های کاراته وان کشور

در پایان رقابت‌های کاراته وان کشور، امیرحسین زینلی و امیرحسین بیگدلی در رده سنی جوانان، به یک نقره و برنز دست یافتند. محمدصادق بیگدلی هم در رده سنی نوجوانان سوم شد.

این رقابت‌ها در تهران برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور و در بازی عقب افتاده هفته دوم، فردادر خانه برابر چوکا تالش صف آرایی می‌کند.

این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود، نماینده استان با ۵ امتیاز در مکان دهم گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارد.

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر کونگ فو کشور در قزوین پیگیری شد

در پایان رقابت‌های این هفته، تیم‌های ساری، البرز و تهران، با برتری برابر حریفان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

تیم هیات کونگ فو قزوین هم که میزبان این هفته بود با برتری برابر همدان و خراسان و شکست برابر البرز، در جایگاه پنجم لیگ ایستاد.

هفته دوم لیگ برتر کونگ فو کشور با شرکت ۸ تیم به میزبانی خانه تنیس روی میز غدیر قزوین پیگیری شد.

رقابت‌های اسلالوم قزوین برگزار شد

این رقابت‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی، در کلای‌های ۱۵۰۰ سی سی، ۲ هزار سی سی، آزاد، تیونینگ و توان یابان عادی و کنترل دستی برگزار شد.

در این مسابقات ۵۵ راننده از استان‌های قزوین، البرز، تهران، همدان، کرمانشاه و مازندران در پارکینگ تالار شهر قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم