Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:40:23 GMT

قرآن کریم را مجازی یاد بگیریم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۸۸۲۱

قرآن کریم را مجازی یاد بگیریم

حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به تاسیس و راه اندازی مرکز کشوری آموزش‌های مجازی قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف، از این پس همه علاقمندان می‌توانند قرآن را به صورت مجازی حفظ کنند.
وی ادامه داد: قرآن کریم به صورت مجازی در بخش های روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر و حفظ به افراد آموزش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی نیا با بیان اینکه علاقمندان می توانند از طریق ستاد این مرکز در قم و یا پیام رسان های سروش، ایتا و بله اقدام به نام نویسی و آموزش در این طرح کنند، گفت: افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.quranhefz.irمراجعه کنند.
وی افزود: نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآن، ایجاد شبکه غیرحضوری آموزش روخوانی، تجوید، حفظ، تفسیر، و مشاوره ،زمینه سازی جهت دسترسی آسان به کلاس های آموزشی، مشاوره، آزمون، رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی از آموزش قرآن کریم و بهره گیری از فناوری نوین در جهت ترویج امر آموزش قرآن کریم از جمله مزایای آموزش مجازی کلام وحی الهی است.
صالحی نیا استفاده از کارشناسان مجرب و توانمند در زمینه آموزش‌های قرآنی،تسهیل فرایند آموزش و یادگیری قرآن بوسیله ایجاد بسترهای نوین آموزشی، زمینه سازی جهت ایجاد ارتباط تلفنی، مکاتبه ای، اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه جهت آموزش قرآن،ارزشیابی مستمر و پیوسته از وضعیت قرآن آموزان،تهيه ابزارها و وسایل آموزشی و کمک آموزشی را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی واعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، صبح جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با شرکت ۱۷۰۰ نفر از حافظان قران کریم استان تهران در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود