Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@01:39:48 GMT

آخرین وضعیت قیمت میوه در بازار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۹۰۶۴

آخرین وضعیت قیمت میوه در بازار

 رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران: بازار میوه سبزیجات در تهران شرایط مساعدی دارد و معاملات با آرامش در حال انجام است.

به گزارش صدای ایران از میزان،اسدالله کارگر در خصوص شرایط حاکم بر بازار میوه و سبزی بیان کرد: بازار میوه و سبزیجات در تهران شرایط مساعدی دارد و  معملات با آرامش در حال انجام است، منتها در چند هفته‌ی گذشته بعضی از اقلام به خصوص گوجه و سیب زمینی دچار نا بسامانی شده بودند که هم اکنون با اقدامات صورت گرفته این نا بسامانی در قیمت‌ها در حال متعادل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این مطلب که در حال حاضر برداشت میوه‌های تابستانی همچون انگور، هلو و شلیل در حال اتمام است، مطرح کرد: همچنین انتظاری که کشاورزان از برداشت این محصول داشتند تا حد زیادی برآورده شده است و میوه‌های پاییزی از جمله انار و سیب در دست برداشت و به وفور در حال ورود به بازار است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در انتها خاطر نشان کرد: در ابتدای سال و همزمان با عید نوروز ۹۸ امکان این وجود دارد که سیب به علت کاهش تولید با افزایش قیمت مواجه شود، اما به دلیل اینکه زود پیش بینی شده است سعی می‌شود تا از افزایش قیمت در این محصول جلوگیری شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت میوه تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد