Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:52:15 GMT

انبار روغن سوخته اهواز به مراجع قضایی سپرده می شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۹۷۵۵

انبار روغن سوخته اهواز به مراجع قضایی سپرده می شود

منصور کتانباف در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: آتش سوزی در ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه به ایستگاه آتش نشانی اعلام شد، در همان ساعات اولیه آتش نشانان به همراه تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: این آتش سوزی در یک انبار نفتی رخ داد که محل انبار و توزیع مواد نفتی و سوختی بوده است.

کتانباف گفت: با توجه به وسعت حادثه در عملیات اطفا از ماشین آلات سایر دستگاهای استان همچون مجموعه نفت استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشهردار اهواز تصریح کرد: ایمنی شهر یکی از وظایف اساسی مجموعه شهرداری است و در این حادثه مسئولیت نظارت بر حفط ایمنی و شاخص های سازمان استاندار یر عهده این نهاد بوده است.

وی اظهار کرد: انبار آتش گرفته متخلف بوده و دو مورد نامه اخطاریه از سوی شهرداری برای آن ارسال شده بود اما توجهی به این موضوع نشد. وضعیت این انبار پس از اطفا از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

کتانباف گفت: در این زمان ٧٤ واحد انبار متخلف در شهر اهواز شناسایی شده که از سوی دادستانی شهر به دنبال پلمب آنها هستیم. البته تا کنون اغلب آنها پلمب شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تبعیت از قانون شهری در اهواز ضعیف است و در همین راستا لازم است شورای تامین استان و شهر اهواز  به این مسئله ورود و رسیدگی کنند. جلسات مکرری در این خصوص برگزار شده است اما نیازمند عزم جدی تری  از سوی مسئولان هستیم.

کد خبر 4442785

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اهواز دادگستری خوزستان شهرداری اهواز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه شهرکرد یاسوج شیراز موکب خطبه های نماز جمعه زائران اربعین سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد