Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل ؛ این مدرسه به همت انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین و برادران انصاری برای دانش آموزان متوسطه دور اول در 120 متر مربع مساحت ساخته خواهد شد.
انصاری خیر مدرسه ساز ، ساخت مدرسه را ترویج فرهنگ و توسعه آموزش و آبادانی دانست و افزود : توسعه فضای آموزشی یکی از نیات بزرگ پدر مرحومم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرماندار سرعین نیز با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی شنیدن خبرهای این چنین باعث تقویت روحیه مردم می شود ، افزود : کیفیت بخشی به فضای آموزشی با حضور خیرین مدرسه ساز محقق می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل نمین مدرسه خیرین مدرسه ساز سرعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی خلفلو شامگاه یکشنبه در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از اهتمام استاندار اردبیل در راستای بهبود سرانه آموزشی تشکر می‌کنم که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: امروز به صورت نمادین در مدرسه سید یونس اردبیلی شاهد آغاز احداث پنج باب مدرسه ۱۵ کلاسه انجام می‌شود که مرحله اول آن در خدمت پیمانکاران هستیم و در اسرع وقت شاهد ساخت این مدارس باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: این مدارس با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

محمدی خلفلو ادامه داد: از اعتبارات تخریب بازسازی که سازمان نوسازی مدارس کشور مصوب کرده است در سال جدید شاهد احداث پنج باب مدرسه دیگر خواهیم بود و همچنین عملیات اجرایی ۲ مدرسه ۶ کلاسه شهرک نیروی انتظامی و الهی اردبیلی نیز بعد از عید شروع خواهیم کرد.

کد خبر 6057686

دیگر خبرها

  • شروع به ساخت ۲ طرح آموزشی در میمند
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • مدرسه روستای میراباد اشنویه از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی آموزشگاه روستای میر‌آباد اشنویه
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • تحویل ۸۵ طرح آموزشی در قالب ۴۵۰ کلاس درس به همت خیران
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی