Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی در یک شرط بندی احمقانه قاشق 20 سانتی را بلعید و از آنجایی که مشکلی در خوردن و آشامیدن نداشت تا یکسال این قاشق داخل گلوی وی ماند.

مرد چینی قاشق فلزی 8 اینچی را به عنوان یک شیرین کاری احمقانه در سال گذشته بلعید. قاشق در مری او گیر کرد، اما چون به راحتی می توانست بخورد و بنوشد، هرگز به دنبال کمک پزشکی برای بیرون آوردن آن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید تنها چند روز پیش به علت ضربه وارد شده به قفسه سینه ، دچار درد قفسه سینه شد ؛ این جملات قسمتی از ماجرای عجیبی بود که در این بخش از سرگرمی Hobby نمناک خواهید خواند.قاشق داخل بدن مرد چینی

مردی که نامش فاش نشده است از منطقه جین جیانگ چین به پزشکان گفت :او یک قاشق فولادی ضد زنگ را در طی یک شرط درحالت مستی بلعیده . او به دوستانش گفته که می تواند قاشق را ببلعد و بعد دوباره با ریسمانی که به دسته قاشق می بندد آن را بیرون آورد . در آن زمان برای او حتما فکر خوبی به نظر می رسید، اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و قاشق در گلوی او گیر کرد. به جای رفتن به بیمارستان، مرد منتظر ماند تا ببیند آیا قاشق به طور عادی از خوردن و نوشیدن جلوگیری می کند یا نه ؛ این طور نبود، پس در مری ماند تا سال گذشته.

خارج کردن قاشق از داخل بدن مرد چینی پس از یک سال

قاشق مدت طولانی در سینه او مانده بود و براثر ضربه ای که به سینه او وارد شده بود باعث درد شدید و تنفس بدبو او شده بود . سرانجام به بیمارستان عمومی جین جیانگ رفت و به پزشکان گفت یک سال است که قاشق فلزی در مری او گیر کرده است.

دکتر یو در بیانیه ای که توسط بیمارستان منتشر شد ، نوشت:من هرگز چنین چیزی ندیده ام ؛ شوکه شده بودم.

پزشکان در بیمارستان عمومی جین جیانگ پس از بحث در مورد بهترین مسیر عمل تصمیم گرفتند که بهترین راه خارج کردن قاشق ، از طریق دهان بوده است. داروی بی هوشی به بیمار دادند و یک تیم دو ساعت تلاش کردند تا با استفاده از تجهیزات آندوسکوپی ، قاشق 8 اینچی را بیرون آوردند.

منبع: نمناک

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! خودکشی معلم پیانو در زندان+عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پزشکی سرگرمی Hobby اخبار حوادث خوردن دکتر مرد چینی من عکس فیلم ایران دختر تصاویر زن قتل ایرانی اینستاگرام بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه

مسئول حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: تراز این دریاچه نسبت به اوایل سال، مقدار ۴۷ سانتی‌متر افزایش یافته و اکنون میزان بالا آمدن آب چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، احمد قندهاری صبح امروز _دوشنبه بیست و نهم اسفند_ در نشست ستاد احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: دولت سیزدهم برای عملیاتی‌سازی طرح‌های احیای این دریاچه، تمام همت و تلاش خود را به کار بسته و برعکس دولت‌های قبلی بر عمل گرایی در این زمینه متمرکز شده است که یکی از نمونه‌های بارز این معیار، رهاسازی آب سدهای اطراف دریاچه است.

وی افزود: طی دو سال گذشته دولت مردمی، انقلابی و نظام حاکمیتی اقدامات و کارهای بسیار بزرگی با هدف احیای دریاچه ارومیه انجام داده است که انتقال آب از رودخانه کانی سیب مهم‌ترین و بزرگترین این اقدامات به شمار می‌رود که با اجرای طرح‌های عملیاتی و لوله گذاری اکنون این آب وارد دریاچه می‌شود.

مسئول حوضه آبریز دریاچه ارومیه با بیان اینکه تمام اقدامات سخت‌افزاری برای احیای دریاچه ارومیه به اتمام رسیده است، موضوع مهم نرم افزاری برای این طرح مهم ملی را یادآور شد و ادامه داد: باید به هر طریق ممکن برای مردم پایه سازی این طرح فعالیت‌های بسیار وسیع و مهمی برای اهالی روستاهای اطراف اجرایی شود، چون بدون همراهی و تعامل با مردم بومی امکان اجرای موفقیت آمیز طرح‌های سخت افزاری در حوزه‌های آب و کشاورزی وجود ندارد.

قندهاری سال گذشته را بدترین شرایط دریاچه ارومیه در سال‌های اخیر اعلام و تاکید کرد: به دلیل بروز سه سال متوالی خشکسالی در حوضه آبریز دریاچه، یکی از دشوارترین و خشک‌ترین سال‌های این پدیده آبی را شاهد بودیم که امسال با روند مناسب بارش‌ها، انتظار می‌رود روند آبگیری دریاچه بهبود نسبی پیدا کند.

وی از افزایش ۲۶ درصدی ورودی آب سدها به بستر دریاچه ارومیه در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون ۵۰ درصد سدهای اطراف پر شده است، به میزان ۱۹ درصد رهاسازی آب سدها به بستر دریاچه افزایش نسبت به سال‌های قبل دارد.

مسئول حوضه آبریز دریاچه ارومیه افزود: مجموع حجم رهاسازی آب سدهای اطراف دریاچه ارومیه تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون مترمکعب را شامل می‌شود.

قندهاری یکی دیگر از برنامه‌های موفق و مهم دولت سیزدهم در حوضه دریاچه ارومیه را تلاش برای احیا و تثبیت تالاب‌های اقماری آن دانست و تصریح کرد: در این زمینه با تلاش‌های صورت گرفته و با وجود خشکسالی‌های سه سال گذشته، تمام تالاب‌های اقماری نجات یافته و امسال نیز آب مورد نیاز آن‌ها تأمین شده است.

وی هماهنگی و تعامل خاص میان وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای طرح‌های مختلف احیای دریاچه ارومیه را بی‌مانند و در سطح بالا توصیف و اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته، اکنون تعاملات خوبی میان این دو دستگاه و سایر دستگاه‌های اجرایی حاکم است که امیدواریم این هماهنگی منجر به نجات کامل دریاچه ارومیه شود.

مسئول حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از دلایل اصلی و محوری در خشک شدن دریاچه ارومیه و شرایط ناهمگون این دریاچه را مربوط به توسعه نامتوازن اراضی کشاورزی دانست و افزود: در ۲۰ سال گذشته میزان اراضی کشاورزی حوضه آبریز از ۳۶۰ هکتار به بیش از ۶۰۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرده است که رقمی بالا است.

کد خبر 737228

دیگر خبرها

  • انتقال دختر ۱۵ ساله مصدوم ترومایی به بیمارستان شیراز
  • در این روز بیشتر از یکسال بارندگی داریم + فیلم | بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران | وزیر نیرو : برخی نقاط تا ۳۰۰ میلیمتر می‌بارد
  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • افزایش چشمگیر تراز دریاچه ارومیه | آب این دریاچه چند سانتی متر بالاتر آمده است؟
  • افزایش ۴۷ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه
  • تراز دریاچه ارومیه ۴۷ سانتی‌متر افزایش یافت
  • برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است
  • فلسفه قاشق زنی در نوروز + فیلم
  • تعطیلی بیمارستان‌ها در نوروز تخلف است | ذخیره کافی دارو برای نوروز | شیفت‌بندی کادر درمان 
  • طرز تهیه لذیذترین کاپ کیک‌ هویج و دارچین + فیلم