Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادرسانی به عشایر حادثه دیده توفان در مشگین شهر از سوم آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عوامل جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم ارزیاب و با هفت نیروی عملیاتی به یاری 11 خانوار حادثه دیده عشایر مشگین شهر شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این حوادث 47 نفر از عشایر حادثه دیده بودند، اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر با 2 دستگاه خودرو کمک دار سبک به عشایر امدادرسانی کرده و 11 دستگاه چادر امدادی در بین آسیب دیدگان توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین گفت: امدادگران در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت نیاز به یاری هموطنان در مناطق مختلف استان بشتابند.
معبودی با اشاره به اینکه شعب 10 گانه جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند، افزود: هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس گرفته و جمعیت هلال احمر را برای امدادرسانی به کمک بطلبند.
او همچنین به واژگونی سه دستگاه خودرو در اثر تندباد اشاره کرد و گفت: 2 دستگاه خودرو وانت پیکان و یک دستگاه کامیون در گردنه الماس واژگون شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به امدادرسانی پرداختند.
وی افزود: این حوادث 3 حادثه دیده داشت.
تندباد در 3 روز گذشته خساراتی را به تاسیسات و مبلمان شهری استان اردبیل وارد کرد که میزان آن توسط کارشناسان در حال ارزیابی است.
استان اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خساراتی بر جای می گذارد.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر توفان مشگين شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی