Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@20:54:00 GMT

در این سه تور از خوشگذرانی لبریز شوید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۰۵۶۰

در این سه تور از خوشگذرانی لبریز شوید

سفر به زیباترین کشور مسیحی دنیا با تور ارمنستان

تور ارمنستان ، ساده‌ترین انتخاب شما برای سفر است، دیدن این سرزمین زیبا در نزدیکی ایران و معاشرت با ارامنه‌ی خون‌گرم از بهترین بخش‌های سفر شماست.

این خون‌گرمی را با زیبایی‌های طبیعی کوه‌ها و دشت‌ها تلفیق کنید و از آن مقصد مناسبی برای سفر بسازید. قدم که به ایروان بگذارید، حتما به خاطر می‌آورید که این شهر و البته‌ی همه‌ی کشور ارمنستان با کلیساهای تاریخی و نمادهای مسیحیت شهرت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارمنستان که اولین کشور مسیحی دنیا است، در هر گوشه‌ای از سرزمین خود کلیساهای دیدنی با معماری خاص و سرگذشت‌های شنیدنی و دیدنی، دارد وبه نمایش می‌گذارند.

در ایراوان به سادگی و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید هتل‌‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره‌ی مناسب را انتخاب کنید و بدون هزینه‌ هر صبح را با صبحانه‌های متنوع و خوشمزه ‌ارمنی آغاز کنید.

بهتر است بدانید که شما وارد سرزمین هنر شده‌اید و فرصتی را برای تماشای آثار چشم‌گیر ارمنی‌ها بگذارید. به موزه باستان شناسی اربونی و موزه تاریخ ارمنستان بروید وسرگذشت مردمان سرزمین و مرور کنید و با فرهنگ این مردم  و البته ریشه‌های مردم‌شناسی ارمنی آشنا شوید.

ایروان را هم باید با خوراکی‌هایش به خاطر بسپارید. رستوران‌ها و کافه‌های خیابانی در همه‌ی ساعت‌ها از صبح تا شب پذیرای شما هستند و می توانید به سراغ آنها بروید و در قدم اول پیراشکی روسی با نوشیدنی خنک سفارش دهید و بعد کم‌کم با غذاهای گوشتی و خوشمزه‌ی ارمنی همراه شوید.

انار، مهم‌ترین میوه‌ی این سرزمین و البته نماد ارمنستان است. همه‌ی صنایع‌دستی و ساخته‌‌های بشری آنها این نماد را در دل خود جای داده است. برای اینکه خاطره‌ی این سفر همراهتان باشد حتما به مراکز خرید بروید و سوغاتی‌های قشنگ ارمنی با خود به یادگار بیاورید.

‌این سفر ارزان و ساده است و فقط با نگاه کردن به وب سایت مقتدر سیر و بررسی بهترین تاریخ‌های تور، می‌توانید در تعطیلات پیش‌رو میهمان آنها شوید.

 

سفر به تمدن هزاران ساله‌ی آسیا با تور چین

تور چین قدم بزرگ و خوبی است برای سفر پاییزی. باید بدانید که برای این سفر یک‌هفته کار را تعطیل می‌کنید و دلتان را به تمدن هزاران ساله‌ی آسیای شرقی می‌سپارید و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری چینی لذت می برید.

پکن زیبا و شانگهای از اولین شهرهایی هستند که شما به آنها می‌رسید و به خوبی می‌بینید که چگونه کشوری یک سوم جمعیت جهان را در خود جای داده و هر سال هم میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان می‌شود.

استانداردهای گردشگری در این کشور بسیار بالاست و شما در هر شهری می‌توانید در بهترین هتل‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره مقیم و با بهترین خدمات و سرویس‌ها پذیرایی شود.

شما برای تماشای تمدن هزارا ساله‌ی آسیایی  عجایب هفتگانه‌ی گردشگری به چین آمده‌اید. پس حتما برای برنامه‌های گشت و گذاری خود با راهنماهای فارسی زبانی که همیشه همراه تور است هماهنگ شوید تا فرصت خوبی برای تماشای آنها داشته باشید.

ازدحام توریست‌ها و گردشگرها در فصل‌های شلوغ آنقدر زیاد است که گاهی برای ورود به هر جاذبه‌ی گردشگری باید ساعت‌ها صف بایستید. اما در پاییز این حجم از مسافران کمی کمتر شده و شما می توانید با برنامه‌های کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و به خوبی از دیدنی‌های چین بازدید کنید.

به تماشای شهر ممنوعه بروید و از صبح تا ظهر با شیوه‌‌ی زندگی امپراطورهای چین و معماری و بناهای ویژه‌ی آنها آشنا شوید و فردای آن روز به دیوار بزرگ چین بروید و یک روز تمام درگیر این عظمت و زیبایی شود و اتفاقا در فصل پاییز از نقاشی پروردگار بر روی درختان تصاویر زیبا ثبت کنید.

در شانگهای زیبایی هم‌خوانی مدرنیته و سنت را به چشم می‌بینید. شهری صنعتی و مدرن که در کنار بناهای تاریخی و قدیمی ساخته و حالا به یکی از مراکز جذاب گردشگری تبدیل شده است. در شانگهای حتما به تماشای باغ یو بروید. یان باغ که پر است از گیاه‌ها و گل‌های شرقی و البته کلبه‌ها و نمادهای معماری سنتی چین در کنارش بازار سنتی صنایع‌دستی دارد که شما را ساعت‌ها در خود نگه می‌دارد. برای خرید از راهنمای فارسی زبان کمک بگیرید و آگاه باشید که در چین خرید بدون همراهی فرد محلی کمی گران و سخت است!

نگاهی به برنامه های آژانس مقتدر سیر بیاندازید و برای بهترین تاریخ سفر، مدارک دریافت ویزای چین را ارایه کنید و با پرواز مستقیم وارد این کشور دیدنی و جذاب شوید.

 

سفر به سرزمین هیجان و خوشگذرانی با تور بالی

شما با تصمیم سفر به بالی، وارد دنیایی از شگفتی می‌شوید که هم می‌توانید خاطرات عاشقانه بسازید و هم با فرزندانتان از طبیعت لذت ببرید و هم به تنهایی طبیعت‌گردی کنید و در طبیعت ماجراجوی هیجان‌زده‌ای شوید.

همه‌ی خدمات و همه‌ی امکانات گردشگری در این سرزمین به گونه‌ای بنا شده که هیچ‌وقت جذابیت آن برای شما تمام نمی‌شود و شما بعدها به یاد خاطرات این سفر می‌افتید و دوست‌ دارید بازهم راهی این سرزمین زیبا شوید.

طبیعت بی نظیر بالی همان ابتدا به شما کارت پستالی از طبیعت نشان می‌دهد. درختان سبز و بلند جزیره در نقطه‌ای به شن‌های طلایی ساحل می‌رسند واز طرف دیگر صخره‌های بلند و کوه‌های محکم دربر گرفتنش!

همه‌ی این زیبایی‌های طبیعی را در کنار ساخته‌های دست بشر هم بگذارید و به تماشای معابد باستانی و کاخ‌های تاریخی‌اش هم بروید و از گذشته‌ی پادشاهان این سرزمین مطلع شوید.

طبیعتا درمورد سواحل اعجاب‌انگیز و زیبای بالی خیلی شنیده‌اید. شن‌های سفید و زیبای این جزیره در هر لحظه تماشایی هستند به خصوص در این فصل که هوا از گرمای کشنده و شرجی تابستانی‌اش کم کرده و شما می‌توانید از صبح تا شب را در ساحل باشید و از تفریح‌های آبی آنها استفاده کنید. ماجراجویی در آب، بهترین و ساده‌ترین تفریح ‌های خوشحال این سرزمین است. قایق‌سواری به تنهایی و یا پیاده‌روی در زیر آب با کمک کپسول‌های اکسیژن را حتما امتحان کنید.

اگر فرزندانتان به آب علاقمند هستند حتما آنها را به مربی‌های خبره بسپارید و بگذارید ساعتی را در زیر آب غواصی کنند.

از همه‌ی ان تفریح‌ها که سیر شدید به سراغ کلبه‌های ساحلی و غذاهای خوشمزه‌اش بروید حتما ترکیب‌های بی‌نظیر و تکرار نشدنی با غذاهای دریایی را در ساحل همراه با نوشیدنی خنک بچشید.

در بالی می‌توانید تجربه‌های اولین را هم داشته باشید، مثلا به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر از عاشقان طبیعت هستید به  Bubble Hotel بروید و در کپسول‌های شفافی که در نقاط زیبای طبیعت جا‌گذاری شده‌اند اقامت کنید و صبح و شب در زیر آسمان و برروی سبزی زمین استراحت کنید.

به فهرست تورهای وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و پس از بررسی بهترین زمان سفر، مدارک اخذ ویزای بالی را به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر ارایه کنید و با اولین برنامه راهی تور بالی شوید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سفر ارمنستان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رسانه ملی برای تهیه و تولید «نون خ» تشکر کرد.
در هفته‌ای که گذشت فصل اول سرزمین شعر به پایان رسید و عوامل آن تصمیم دارند فصل دوم رو به شکل گسترده‌تر و با حضور فارسی زبانان غیر ایرانی تولید کنند.
سرزمین شعر در شبکه چهار یکی از برنامه‌های مورد توجه در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ بود.
مادرانگی این روز‌ها موضوع مجموعه مستند پا به ماه در شبکه دو است.
در دومین قسمت این مجموعه به روز‌های سخت و نفس گیر بارداری در روستای صعب العبوری در استان چهارمحال و بختیاری پرداخته شد.
«پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون