Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@19:33:28 GMT

نگاهی به ترم پاییز مؤسسه شیفتگان وحی استان قم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۰۹۴۲

نگاهی به ترم پاییز مؤسسه شیفتگان وحی استان قم

به گزارش ایکنا؛ طی ترم پاییز مؤسسه قرآنی شیفتگان وحی استان قم، دوره‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی در تمامی مقاطع سنی بانوان و دختران برگزار می‌شود.
از جمله آن می‌توان به برپایی دوره تجوید، قرائت سطح دو تا پنج، آموزش مصحف شریف، حفظ قرآن، بیان احکام و آموزش سیره پیشوایان اشاره کرد.
همچنین دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم براساس تفسیر المیزان توسط یکی از اساتید حوزه علمیه روزهای دوشنبه‌ هر هفته از ساعت 8 صبح تشکیل و در کنار آن نیز جلسه عمومی قرائت قرآن دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها به صورت رایگان در حال برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوره آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی با موضوع کودک و رسانه، تأثیرات تکنولوژی رسانه و روابط زن و مرد و حقوق خانواده و سرگرمی در فضای مجازی تشکیل می‌شود که در پایان به افرادی که حد نصاب لازم را در آزمون کسب کنند، گواهینامه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صادر می‌شود.
یادآور می‌شود، بانوانی که پنج بانوی دیگر را به حضور در دوره‌های مؤسسه دعوت کنند از تخفیف حدود 20 درصدی بهره‌مند می‌شوند. همچنین اردوهای زیارتی و سیاحتی یک روزه و چند روزه ویژه عموم علاقه‌مندان برپا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی شیفتگان وحی استانی قم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست