Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج باید ۲ بال توانمند برای امام جماعت مسجد باشند، گفت: امورهای فرهنگی و تربیتی باید با تایید امام جماعت مسجد انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی امروز (5 آبان) در بازدید از کانون فرهنگی و هنری مسجد «حضرت موسی بن جعفر (ع)» شیراز طی سخنانی در جمع نمازگزاران این مسجد با تاکید بر اینکه محور تمامی امورهای جاری مسجد، روحانی مسجد است، گفت: کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج باید به مثابه 2 بال توانمند برای امام جماعت مسجد باشند و با نظارت و تایید ایشان امورات فرهنگی و تربیتی نسل جوان و نوجوان مسجد را سامان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: کار فرهنگی متخصص می خواهد و این تخصص را امام جماعت مسجد دارد.

 

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: پس همه مردم، مامومین و اولیاء مسجد باید محوریت روحانی مسجد را بپذیرند و ذیل نگاه او که منبعث از نگاه اسلام و انقلاب است، قدم بزنند.

 

 

خاطرنشان می شود؛ در بازدید از کانون فرهنگی و هنری مسجد «موسی بن جعفر (ع)» شیراز با حضور مسئول، معاون و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس مسائل و مشکلات این کانون، مسجد و محله مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین بیرجند مرز مهران مجلس اردبیل زائران اربعین حسینی سردار اشتری موکب اربعین کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی سی و در مجاورت کاخ سفید اقامه شد. لحظاتی از این نماز جماعت دیدنی را تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد