Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان و برقراری ارتباط موثر و دوسویه میان سطوح مختلف سازمانی به ویژه مدیران ارشد و کارکنان، اطلاع از مشکلات، کاستی ها و مطالبات آن ها و برنامه ریزی برای حل آن و همچنین ایجاد انگیزه و بالابردن روحیه مشارکتی کارکنان از جمله اهدافی است که روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سلسله دیدارهای خود با کارکنان ادارات مختلف این بانک در نظر داشته و دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خدارحمی در ادامه بازدیدهای ادواری خود از ادارات کل این بانک صبح روز شنبه پنجم آبان از واحدهای مختلف ادارات کل خدمات نوین بانکداری الکترونیکی و بازاریابی و فروش خدمات بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان این ادارت، در جریان آخرین وضعیت عملکرد و برنامه ها ی بانک در حوزه های مربوطه و مطالبات و مشکلات کارکنان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدار مواردی چون وضعیت پیشرفت سامانه همراه بانک، توزیع دستگاه های صدور کارت در شعب، عملکرد سامانه های مختلف  بانکداری الکترونیک و درگاه های پرداخت اینترنتی و همچنین انضباط کاری و اداری کارکنان و وضعیت پرسنلی  را مورد بررسی قرار داد .

وی با تاکید بر اهمیت افزایش سهم بانک از بازار درگاه های پرداخت اینترنتی و  لزوم هم سویی سیاست های اداره کل بانکداری شرکتی با برنامه های توسعه ای خدمات نوین بانکداری الکترونیک، خاطر نشان کرد در آینده نزدیک عمده عملیات بانکی توسط درگاه های پرداخت اینترنتی انجام می شود فلذا گسترش این خدمت بسیار ضروری است

خدارحمی همچنین در رابطه با تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی اظهار داشت: کارکنان شرکتی فرقی با سایر کارکنان ندارند و ما همگی همکار هستیم  ولیکن حداکثر تلاشمان را می کنیم تا راهی برای بهبود وضعیت استخدامی و حقوق دریافتی آن ها انجام دهیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی مدیرعامل بانکداری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت