Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@17:40:01 GMT

تازه ترین خبرها از «بی تار» با بازی مهدی پاکدل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۱۹۴۴

سید حامد حسینی تهیه کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «بی تار» گفت: فیلمبرداری این اثر در یکی از روستا‌های اطراف سنندج ادامه دارد و دیگر لوکیشن‌های آن در مریوان و سلیمانیه عراق خواهد بود.

وی در خصوص حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: شرایط جوی به لحاظ بارندگی و برف نامساعد است؛ اما تمام تلاشمان این خواهد بود که به نحوی برنامه ریزی کنیم تا به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «بی تار» به تهیه کنندکی سید حامد حسینی و کارگردانی جمیل رستمی است.

نویسندگی این فیلم سینمایی به صورت مشترک بر عهده جمیل رستمی و پژمان تیمورتاش است. «بی تار» با مضمونی اجتماعی و محوریت کردستان ساخته می‌شود. قبلا ً خبر حضور مهدی پاکدل به عنوان اولین بازیگر در این فیلم سینمایی منتشر شده بود.

مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی تار» بر عهده محمود کلاری، صدابرداری جهانگیر میرشکاری، طراحی صحنه عباس بلوندی، طراحی گریم محسن بابایی، مدیریت تولید رحیم عرب امینی، تدوین مهدی حسینی وند، محمد غفاری دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز و برادران پورناظری هم به عنوان آهنگساز‌های این فیلم در پروژه حضور خواهند داشت.

جمیل رستمی، کارگردان فیلم «بی تار» پیش از این فیلم‌های «چشم» و «مرثیه برف» را کارگردانی کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ساخت فیلم عراق فیلم سینمایی جشنواره فیلم جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی مهدی پاکدل بی تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی