Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده معتقد است رئال مادرید که این فصل دچار افت شده، همچنان تیمی خطرناک است. ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ پذیرای رئال مادرید هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ال‌کلاسیکو از آن دست بازی‌هایی است که از چند جنبه برای آن بازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پس از ارائه دو بازی خوب، پا به این دیدار خواهیم گذاشت و به دنبال پیروزی در ال‌کلاسیکو و به پایان بردن هفته به بهترین شکل ممکن هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به فراز و نشیب رئال مادرید در فصل جاری اظهار داشت: رئال مادریدِ زخمی خطرناک‌تر است. آنها کیفیت لازم برای بیرون آمدن از این شرایط را دارند و تیم فوق‌العاده‌ای دارند. من انتظار دارم رئال فردا در بهترین شرایطش باشد.

وی افزود: می‌دانیم که هواداران نوکمپ را پر خواهند کرد و از همان دقیقه اول به حمایت از ما خواهند پرداخت. با وجود هواداران‌مان، تیم قویتری هستیم. در صورت نیاز هواداران می‌توانند ما را به اوج برسانند.

والورده در خصوص برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی بدون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز تأکید کرد: ال‌کلاسیکو قبل از مسی و رونالدو هم وجود داشته است. کله‌های خوک در ال‌کلاسیکو به هوا پرتاب شده و همیشه بازی پرتنشی بوده است. ال‌کلاسیکو همیشه ال‌کلاسیکو بوده است.

سرمربی بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کوتینیو در غیاب مسی، می‌تواند یک پست جلوتر بازی کند. او می‌تواند در هر لحظه هر جای زمین ظاهر شود. فیلیپه می‌تواند چیزهای زیادی به تیم اضافه کند و امیدواریم او در بازی فردا همینطور باشد.

وی درباره بازی فردا شب نیز یادآور شد: من بازی پرتنشی را پیش‌بینی می‌کنم. فردا سعی خواهیم کرد تا با حفظ مالکیت توپ و میدان بازی خود را به نمایش بگذاریم. ما برای بیش از سه امتیاز بازی می‌کنیم، سه امتیاز خیلی مهمتر و بالاتر از آن سه امتیاز احساسی. امیدوارم بازی‌مان مقابل اینتر را فردا شب تکرار کنیم.

ارنستو والورده خطاب به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری گفت: ترکیب 11 نفره‌ام را برای بازی فردا انتخاب کرده‌ام، اما قطعاً به شما نخواهم گفت که چه کسانی از ابتدا به میدان خواهند رفت.  

وی در پایان در مواجه با این پرسش که «اخراج و یا ابقای خولن لوپتگی به نوعی دست شما است؟»، اظهار داشت: من چنین حسی ندارم که می‌توانم به اخراج لوپتگی دامن بزنم.

بارسلونا در حالی از ساعت 18:45 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نوکمپ از سفیدپوشان مادریدی میزبانی می‌کند که در حال حاضر با 18 امتیاز صدرنشین لالیگا است، این در حالی است که رئالی‌ها با 4 امتیاز اختلاف در مکان هفتم جدول این رقابت‌ها جای دارند.

انتهای پیام/

 

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در راه لیگ عربستان؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه پیش بینی کرد که امباپه به جای رئال مادرید راهی لیگ عربستان شود.

بیشتر بخوانید: بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا تاریخ‌سازی کرد

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد.

امباپه موافقت خود را با تمدید قرارداد با پاریسی ها اعلام نکرده است و به نظر می رسد که او خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می کند اما مارسل دسایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه نظر دیگری درباره آینده ام باپه دارد.

به نوشته بی ان اسپورت، دسایی گفت: ام باپه تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. من نظر متفاوتی درباره آینده او دارم. به نظرم با حضور وینیسیوس و بلینگام رئال مادرید مقصد خوبی برای ام باپه نیست. به نظرم ام باپه آن بازیکنی که رئال می خواهد نخواهد شد.

او ادامه داد: احساس من این است که ام باپه راهی لیگ عربستان می شود. فوتبال به یک صنعت تبدیل شده است و شاید او برای یک فصل هم که شده راهی این لیگ شود. انتقال ام باپه به لیگ عربستان تنها به خاطر پول نخواهد بود. لیگ عربستان بسیار تغییر کرده و کاملا رقابتی شده است. هواداران ورزشگاه ها را پر می کنند و شبکه های بزرگ جهانی امتیاز پخش بازی های این لیگ را می خرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229874 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • خطای ناچو علیه رئال: گل مساوی مردود شد (عکس)
  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • امباپه در راه لیگ عربستان؟
  • پل اسکولز: تونی کروس باهوش‌ترین هافبک دنیای فوتبال است
  • توصیه عجیب مارسل دسایی به ام باپه: به جای رئال مادرید، برو عربستان!
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال