Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، هفتاد و سومین نفر در هفت قسمت هر روز حوالی ساعت ۱۶:۴۰ به مدت ۴۰ دقیقه در مباحث تحلیل جامعه شناختی کربلا، مدیریت امام حسین (ع) درکربلا، مقاومت از دیدگاه واقعه عاشورا و دیدگاه‌های آخرالزمانی به عاشورا و اربعین پخش می‌شود.

علی رضائیان چهره ماندگار مدیریت، فرشاد شریعت رییس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع)، طه رمضانی استاد دانشگاه، غلامرضا گودرزی، عباسعلی الهیاری و حجت الاسلام غلامرضا بهروزی لک از استادان دانشگاه به ترتیب مهمانان این هفت برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مجری این برنامه هم حجت الاسلام سید علی اصغر علوی است که با مهمانان گفتگو می‌کند.

یار هفتاد و سوم کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیماست.

برنامه مغناطیس هم به گفتگو با تازه مسلمان شدگان غیر ایرانی می‌پردازد که در جای جای دنیا تحت تاثیر واقعه عاشورا، به دین اسلام مشرف شدند.

روچا از مکزیک، فاضل کاکایری از اوگاندا، نیکی هارمان از هلند، محمد شریف از تالیند، زهرا سلطانی از هلند، سهیل اسعد از آرژانتین، انود عبدالمالک از آمریکا، تاراس از روسیه، مارگارت ملهورن از آلمان، کریستین جیمز از اسکاتلند، کریستسان سریا و سوفیا کاسترد از آرژانتین، آتسوکو هوشینو از ژاپی، احمد جونز ار ایرلند و بامبا از غنا از مهمانان برنامه مغناطیس هستند که از نگرش خود به امام حسین (ع) و قیام عاشورا خواهند گفت.

مغناطیس کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که با اجرای کاظم احمدزاده هر روز حدود ساعت ۲۰ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شبکه یک سیما هفتاد و سومین نفر مغناطیس ویژه برنامه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898977

دیگر خبرها

  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها