Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@08:12:47 GMT

5 فوتي بر اثر ريزش آوار بيمارستان در حال ساخت کهريزک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۲۸۵۳

‍‍‍‍‍‍

شهردار کهريزک در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا وسيما ضمن ابراز تاسف از اين  حادثه دلخراش از  فوت 5 کارگر مشغول به کار در اين  پروژه خبر داد.

اسماعيل نعمت زاده افزود : در اين حادثه که حدود ساعت 10 و 30 دقيقه امروز رخ داد ريزش آوار يک بيمارستان خيرساز در حال ساخت در روستاي صادق آباد باعث گرفتار شدن 5 نفر از کارگران در زير آوار و جان باختن آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با بيان اينکه از همان ساعات اوليه شاهد حضور نيروهاي آتش نشاني،هلال احمر، اورژانس شهرداري و سپاه بوديم، افزود: با تلاش اين نيروها پيکر اين کارگران  گرفتار از زير آوار خارج شد.

 شهردار کهريزک درباره علت وقوع اين حادثه نيز گفت :  هنوز کارشناسي و بررسي دقيق انجام نگرفته اما گزارش هاي اوليه  حاکي از آن است  که بارندگي ديشب  که سبب سست شدن ديواره هاي فونداسيون و فروريختن اين ديواره ها شده و همچنين رعايت نکردن اصول ايمني و فني از سوي پيمانکار، منجر به وقوع اين حادثه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ريزش آوار بيمارستان کهريزک شهرري کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه