Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:40:28 GMT

فقط به خاطر دل مردم «دلدادگان» را ساختیم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۲۸۵۶

فقط به خاطر دل مردم «دلدادگان» را ساختیم

خبرگزاری فارس: با پایان پخش سریال «دلدادگان»، نشستی با حضور ایرج محمدی (تهیه کننده)، منوچهر هادی (کارگردان)، بابک کایدان و مهدی محمدنژایان (نویسنده) و بابک کایدان، مهدی محمدنژادیان، غلامرضا الماسی (مدیر فیلم و سریال شبکه پنج)، سانیا سالاری، ملیکا شریفی نیا، سمیرا حسن پور، بهشاد شریفیان و علی سخنگو برگزار شد و عوامل این سریال به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانته‌آ بهرام، لیندا کیانی، مسعود رایگان، آرش مجیدی، مهرانه مهین ترابی، سمیرا حسن پور، شاهرخ استخری، سیامک صفاری، ملیکا شریفی‌نیا، مسعود دلخواه، مجید پتکی، سانیا سالاری و ... از بازیگران این سریال در هر سه فصل بودند.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت تولید و از شبکه سه سیما پخش شد.

در ابتدای این نشست، ایرج محمدی ضمن تشکر از مدیران سیما، گفت: از مدیران سیما تشکر می‌کنم که در ساخت و تولید این سریال ما را همراهی کردند تا سریال دلدادگان را تولید و پخش کنیم.

وی ادامه داد: از کارگردانمان منوچهر هادی تشکر ویژه دارم. او کارگردان شناخته شده‌ای است که فیلم‌های سینمایی‌اش میلیاردی فروش می‌کند. زمانی که می‌خواستیم قرارداد ببندیم هادی گفت: من این سریال را با دستمزد پایین می‌سازم فقط به خاطر دل مردم.

تهیه کننده این سریال افزود: اولین قراردادمان را که با هادی بستیم دلگرم شدیم. ما با پا‌های بیقرار این سریال را شروع کردیم، اما آنچنان دلدادگی عوامل را دیدیم تصمیم گرفتیم نام سریال را تغییر دهیم.

منوچهر هادی کارگردان این سریال ادامه داد:از همه عوامل این سریال تشکر ویژه دارم.

پس از آن عوامل سریال به پرسش اصحاب رسانه پاسخ دادند که در ابتدا محمدی در پاسخ به دلیل اصلی ترک خانم بهرام در پایان سریال، گفت: فضای مجازی عرصه جدیدی را برای مردم باز کرده و باعث شده تا مردم دقیق‌تر عوامل را به چالش بکشانند. اما توصیه من به عنوان فردی از این جامعه در مورد تمامی مسائل این است که مردم از مرز انصاف نگذرند و زود دیگران را قضاوت نکرده و از حرف‌های توهین آمیز خودداری کنند.

وی ادامه داد: من اینستاگرام ندارم، اما چیز‌هایی شنیدم. نباید فضای مجازی بلای جانمان شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سریال تلویزیونی دلدادگان نشست بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟