Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@01:25:45 GMT

آزادی برای آقایی و جعفری این‎بار شیرین بود +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۲۹۶۹

آزادی برای آقایی و جعفری این‎بار شیرین بود +عکس

به گزارش وانانیوز، 

حسن جعفری فصل گذشته مدافع راست ثابت طلایی پوشان بود ولی در این فصل با نمایش های خوبی که ایران پوریان ارائه داده، فرصت حضور در زمین مسابقه را تا پیش از دیدار برابر نساجی مازندران به صورت ثابت پیدا نکرده بود و تنها دقایقی در برابر پارس جنوبی جم به میدان رفت؛ اما مصدومیت ایران پوریان این فرصت را برای جعفری به وجود آورد تا پس از مدت ها در ترکیب سپاهان وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید آقایی هم پیش از آغاز دیدار استقلال، ابهاماتی در مورد حضورش در ترکیب وجود داشت و شاید اینطور تصور می شد که دوباره امیرقلعه نویی مانند دیدار برابر نساجی از مهرداد محمدی در پست مدافع چپ استفاده کند که البته اینگونه نشد و نتیجه بازی هم درستی تصمیم قلعه نویی را تایید کرد.


سعید آقایی و حسن جعفری فصل گذشته بازی های زیادی به عنوان دو مدافع سپاهان به میدان رفتند ولی در مقابل استقلال در فصل جدید اولین حضور توامان آنها در ترکیب ابتدایی رقم خورد که با سه امتیاز ارزشمند هم همراه شد؛ این پیروزی وقتی برای این دو بازیکن و سپاهانی ها ارزشمند تر می شود که بدانیم آنها فصل گذشته با دو شکست 2 بر صفر و سه بر صفر به ترتیب برابر پرسپولیس و استقلال ورزشگاه آزادی را ترک کرده بودند.

 

علاوه هر دو بازیکن به خوبی توانستند به وظایف تدافعی خود عمل کنند و در حملات گاه و بیگاه سپاهانی ها نیز حضور پررنگی داشتند و تنها گل بازی هم روی یکی از همین ارسال ها توسط سعید آقایی از سمت راست خط دفاعی استقلال، برای استنلی کی روش فراهم شد تا پس از فصل ناخوشایندی که سعید آقایی و حسن جعفری در لیگ هفدهم سپری کردند، یک مسابقه شیرین را کنار هم به عنوان دو مدافع قدیمی تیم تجربه کرده باشند.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال