Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:48:41 GMT

صدور پروانه نمایش برای 2 فیلم جدید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۳۳۲۰

رکنا: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی، برای ۲ فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش فیلم «تپلی و من» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت با موضوع کودک و نوجوان صادر شد.

همچنین در این جلسه «ضربه فنی» به تهیه کنندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی با موضوع کودک و نوجوان مجوز نمایش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشیانه پسر 3 ساله با انداختن در ماشین لباسشویی +عکس شوک آور / این شلوار لی یک و نیم میلیون تومان در بازار قیمت داد! + عکس جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! احمدی نژاد امروز در جلسه تشخیص مصلحت نظام کنار چه کسی نشسته بود !؟ +تصاویر نذری لاکچری در مسیر زائران کربلا +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد راز جمجمه های انسان روی دیوار ساختمان‌های تازه‌ساز در ابرکوه! +تصاویر این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم فیلم های سینمایی پروانه فیلم نمایش مجوز عکس فیلم ایران دختر زن تصاویر قتل ایرانی عجیب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی