Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،بیش از چهار هزار فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش رقابتی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند که در نهایت از این تعداد، ۴۹ فیلم پویانمایی، ۲۱ فیلم مستند و ۳۴ فیلم داستانی برای شرکت در بخش مسابقه‌ی بین الملل این جشنواره انتخاب شده است.

اثار انتخابی در سه بخش فیلم‌های داستانی، پویانمایی و مستند (شامل مستند علمی ـ آموزشی و مستند به مفهوم عام)  به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم‌ها از ۲۸ کشور از ۵ قاره در مسابقه‌ی بین الملل حضور خواهند داشت که از میان آنها ایتالیا با  ۱۱ فیلم، هند با ۸ فیلم و فرانسه با ۷ فیلم، دارای بیشترین نماینده در این جشنواره هستند.

همچنین از میان ۷۴۰ فیلم ایرانی متقاضی شرکت در چهل و هشتمین جشنواره‌ی بین المللی فیلم رشد، ۱۰۱ فیلم برای شرکت در بخش مسابقه‌ی بین المللی برگزیده شده‌اند که شامل ۸ فیلم بلند داستانی،  ۳۳ فیلم کوتاه داستانی، ۱۹ فیلم مستند و ۴۱ فیلم پویانمایی هستند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در آستانه این رویداد هنری در گرگان رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟