Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نهاجا از مرکز ساخت بازی‌های رایانه ای اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» و سرهنگ احمد عسکری معاون هماهنک کننده اداره عقیدتی سیاسی و حجت الاسلام و المسلمین سیدیان معاون تبلیغات و روابط عمومی با حضور در مرکز ساخت بازی‌های رایانه ای، ضمن بازدید از این مرکز از نزدیک در روند طراحی، ساخت و تولید سه برنامه نرم افزاری با موضوع کتاب تعاملی، ماجرای دستگیری عبدالمالک ریگی (جانی حادثه تاسوکی و تروریست بزرگ جنوب شرق کشور)، نرم افزار موزه نیروی هوایی و بازی موبایلی بزرگداشت مدافعان حرم ارتش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده نهاجا در این بازدید با تاکید بر حمایت از مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای نهاجا گفت: تامین نیروی انسانی وظیفه، تجهیزات مورد نیاز و سرعت بخشیدن به تولید محصولات از اولویت‌های این نیرو می‌باشد.

امیر هادیان با بیان اینکه دشمنان در آن سوی مرز‌ها از طریق فضای مجازی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند تصریح کرد: مرکز تولیدات بازی‌های رایانه‌ای نیروی هوای ارتش با استفاده از عناصر بومی و فرهنگی و نمایش جنایت‌های گروهک‌های تروریستی باید رویکرد هجومی جدیدی در تولیدات خود اتخاذ نماید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر هادیان نهاجا نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند