Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:46:04 GMT

پیاده روی جاماندگان اربعین در قرچک برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۳۵۶۰

پیاده روی جاماندگان اربعین در قرچک برگزار می شود

به گزارش ایرنا ، علیرضا جعفری روز شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: در سال های اخیر عاشقان خاندان عصمت و طهارت که توفیق حضور در آئین پیاده روی اربعین حسینی نصیبشان نشده، در حرکتی خود جوش در روز اربعین از شهرستان قرچک به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حرکت می کردند که این برنامه امسال با نظم و انسجام بیشتری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شرکت کنندگان در این مراسم معنوی مسیر 20 کیلومتری قرچک تا شهرری را پای پیاده طی می کنند و پس از برپایی عزای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم؛ به سمت قرچک باز می گردند.
وی اظهار داشت : با توجه به تردد زیاد خودروها درمسیر قرچک – ری لازم است تا دستگاه های مختلف از جمله دستگاه های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی ضمن حفظ هوشیاری و آماده باش کامل ، نقاط پر خطر مسیر را شناسایی و پیش بینی لازم برای پیشگیری از هر گونه حادثه را انجام دهند.
جعفری تصریح کرد: همه ساله عده ای از عاشقان خاندان عصمت و طهارت در طول مسیر نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی اقدام می کنند که ممکن است ازدحام افراد مقابل این ایستگاه ها ، باعث بروز حوادث رانندگی شود لذا لازم است تا با جانمایی مناسب، از بروز هر گونه حادثه جاده ای پیشگیری کرد.
وی گفت : با توجه به لزوم انتقال سریع عزاداران حسینی از شهرری به سمت قرچک ، شهرداری 30 دستگاه خودرو در حاشیه حرم حضرت عبدالعظیم مستقر می کند تا پس از پایان مراسم ، عزاداران بدون مشکل به قرچک باز گردانده شوند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک همچنین از استقرار دو موکب از شهرستان در شهرهای نجف و مهران خبر داد.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایستگاه صلواتی پیاده روی خودرو شهرداری معاون سیاسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی