Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حقیقی دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، «سیدمجتبی حسینی»، «معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» طی حکمی «ابراهیم حقیقی» را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی در این حکم آورده است: «با استناد به بند ۳ از فصل دوم آیین نامه برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر و با توجه به نظر اعضای محترم شورای سیاستگذاری این جشنواره و نیز تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه هنرهای تجسمی، به موجب این حکم به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب می شوید.

 

امید است با همکاری و همفکری هنرمندان، پیشکسوتان و صاحب نظران و نیز برنامه ریزی جامع، اصولی و بررسی ادوار گذشته، جشنواره یازدهم با کیفیت بهتر و متناسب با انتظار مردم به ویژه جامعه هنری کشور برگزار گردد. بدیهی است کلیه همکاران و مدیران معاونت امور هنری نهایت همکاری را با جنابعالی معمول خواهند داشت.»

 

ابراهیم حقیقی طراح گرافیک، عکاس، مدیر هنری، متولد ۱۳۲۸ تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری از دانشکده هنرهای زیبای تهران است. وی ۲ دوره رییس هیات مدیره و پنج دوره عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک بوده است. حقیقی همچنین عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران، عضو انجمن بین المللی طراحان گرافیک، عضو انجمن عکاسان ایران، عضو شورای عالی و مشاور خانه هنرمندان ایران، عضو هیات مدیره خانه سینما و... بوده است.

 

او اکنون ریاست شورای عالی خانه هنرمندان را عهده دار است. وی کتاب های بسیاری را  در زمینه عکاسی، گرافیک، خط نگاره و... از جمله کتاب «نشانه های حقیقی: مجموعه نشانه های فرهنگی و تجاری»، کتاب «عکاشی»، کتاب «خط نگاره ها»، «مشق های خط نخورده»، «حرف های تکراری»، «کتاب حقیقی گزیده آثار» و... نوشته همچنین نمایشگاه زیادی در حوزه گرافیک، پوستر، خط نگاره، عکاسی ... در داخل و خارج از ایران برپا کرده است.

 

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بهمن و اسفند سال جاری در ۱۰ رشته برگزار می شود.

 

پیش از این مجتبی آقایی دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود که با تغییر مدیرکل تجسمی وی از سمت خود استعفا داد تا مدیر جدید دبیر مدنظر خود را منصوب کند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مرز مهران موکب اربعین بیرجند مجلس زائران اربعین حسینی اردبیل شیراز حکم انتصاب معاون امور هنری ابراهیم حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

به‌گزارش قدس آنلاین، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد