Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@05:53:46 GMT

جزییات دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۳۸۵۱

جزییات دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس

خبرگزاری میزان- معاونت اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی دوساعت پس از جنایت خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزای میزان سرهنگ جعفری خیواه اظهار داشت:ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه جمعه چهارم آبان ماه سال جاری مأموران یگان امداد شهر درحال گشت زنی در حوالی بوستان دانشجو بودند با مشاهده تعدادی از اراذل اوباش که درحال ایجاد مزاحمت برای شهروندان بودند بلافاصله دست به کار شده و عملیات برخورد با این افراد آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:متاسفانه یکی از اراذل واوباش که در شرایط نامناسبی قرار داشت با چاقو به سمت یکی از مأموران پلیس به نام سروان حسن پاینده حمله ور شده و وی را از ناحیه گردن و دست مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار داد. ک.
سرهنگ جعفری خیرخواه افزود:سروان پاینده بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، اما متاسفانه براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند. با شهادت مأمور وظیفه شناس بلافاصله تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شد ومأموران موفق شدند دو ساعت پس از جنایت عاملی اصلی این حادثه و دو هم دستش که قصد خروج از گیلان را داشتنددر ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رشت گیلان پلیس چاقو دستگیری ضارب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی ماکو متاسفانه یک نفر از شهروندان فوت  شده است و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضایی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

توزیع مشروبات الکلی تقلبی یکی از چالش‌های بزرگ میان جوانان است که متاسفانه سودجویان با طمع سود بیشتر در کنار این کار غیرقانونی به فکر فروش مشروبات الکلی تقلبی نیز هستند.

دیگر خبرها

  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم