Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :نشست بررسی وضعیت نوسازی بافتهای فرسوده و عملکرد دفاتر نوسازی منطقه ۱۲ با حضور دکتر نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش امتداد ، دکتر علی محمد سعادتی شهردار قلب تاریخی طهران در نشست بررسی وضعیت نوسازی بافتهای فرسوده و عملکرد و مشکلات دفاتر نوسازی که دکتر حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و روسای دفاتر نوسازی محلات این منطقه نیز حضور داشتند ، در سخنانی با اشاره به اینکه تمامی تلاش مدیریت شهری در قلب طهران بهبود شرایط کیفیت زندگی در این منطقه تاریخی است اظهار امیدواری کرد با برگزاری جلسات کارشناسی و اهتمامی که وجود دارد، مدیریت شهری مشمول راهنمایی های ارائه شده در این خصوص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با کمک بدنه تخصصی شهرداری منطقه ۱۲ و همراهی دفاتر خدمات نوسازی به عنوان نهادی که بر اساس تجربه و ارتباط با شهروندان حرف آنان را به مدیریت شهری منتقل می کنند ، طرحی به عنوان طرح ارتقاء کیفیت زندگی در مرکز تاریخی طهران آغاز گردید که در حال حاضر برخی از پروژه های تعریف شده در این طرح اجرا و قابل مشاهده است ، گفت : مسیری که در منطقه تاریخی طهران جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان شروع شده به حداقل ۱۵ سال کار با همکاری نهادها و سازمانهای مختلف نیاز دارد و امیدوارم در این مسیر گام های موثری برداشته شود.
شهردار قلب تاریخی طهران در ادامه با اشاره به دیدگاه نامناسبی که به محله هرندی وجود دارد افزود: در اینکه این محله دچار آسیب جدی است هیچ شکی نیست ، اما توجه کنید که قسمت اعظم شهروندان ساکن این محله ی قدیمی و ریشه دار، مردم شریف و عزیزی هستند که نباید فراموش شوند و دامن زدن به بدنامی و عارضه محله ، افت امید اجتماعی را در بردارد و همه ی ما باید تلاش کنیم با فراهم کردن زیر ساختهای مناسب سکونت، خدمات شایسته ای به آنان ارائه دهیم ، تلاش مدیریت شهری نیز بر این است تا به اقدامات موثرخبرهای مثبتی که باعث افتخار محله باشد از هرندی شنیده شود.
در ادامه با حضور دکتر نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران عملکرد دفاتر نوسازی محلات منطقه ۱۲ و همچنین مشکلات آنان مورد بحث ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران