Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداصغر مطهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این امر نیاز به زمان و اعتبار زیادی دارد اظهار داشت: هم اکنون با توجه به شرایط اقتصادی، کارهای اجرای این سامانه بکندی پیش می رود.
وی با اشاره به گلایه ساکنان روستاهای اطراف این کارخانه در خصوص بوی فاضلاب گفت: هم اکنون استخرهای پساب صنعتی احداث شده و بخشی از آب پساب وارد منابع زیرزمینی می شود که مشکل آن فقط کدورت بالا است و پساب آن سمی و آلاینده نیست که جای نگرانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطهری افزود: کارخانه قند شیروان به دنبال ایجاد سامانه های هوادهی است تا آب پساب ها را تصفیه کند زیرا که در صورت تصفیه مناسب، این پساب ها منبع خوبی برای آبیاری اراضی کشاورزی منطقه خواهد بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با بیان اینکه تصفیه پساب این واحد از الزامات قانونی است، گفت: این پساب ها همچنین منبع خوبی برای تغذیه آب های زیرزمینی است.
مطهری افزود: تاکنون اخطارهای بسیاری به کارخانه داده شده است تا اجرای سامانه تصفیه فاضلاب را شتاب بخشد.
کارخانه قند شیروان یکی از قدیم ترین واحدهای تبدیلی در خطه شمال شرق کشور است که ظرفیت اسمی تبدیل این واحد مصرف چهار هزار تن چغندر قند در شبانه روز است.
چغندر قند مورد نیاز کارخانه قند شیروان علاوه بر خراسان شمالی، از استان های خراسان رضوی و جنوبی و سمنان به این کارخانه حمل می شود.
کارخانه قند شیروان در 10 کیلومتری غرب شیروان قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تغذیه حفاظت محیط زیست خراسان رضوی شرایط اقتصادی قند راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان