Web Analytics Made Easy - Statcounter

الینا اسویتولینا و اسلوان استفنز، به فینال رقابت های تنیس زنان سنگاپور رسیدند.

طرفداری- تنیس زنان سنگاپور، هر ساله بین 8 تنیسور برتر زن برگزار می شود. امسال شماره بانوی شماره یک دنیا یعنی سیمونا هالپ، به دلیل مصدومیت از این رقابت ها کناره گیری کرد و کیکی برتنز جایگزین او شد. انجلیک کربر، کارولین ووزنیاکی، نائومی اوساکا، پترا کویتووا، اسلوان استفنز، الینا اسویتولینا، کارولینا پلیسکووا و کیکی برتنز در این رقابت ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش BBC، این هشت تنیسور در دو گروه چهار نفره دسته بندی شدند و در پایان چهار نفر به دور نیمه نهایی رسیدند. دیدار الینا اسویتولینا و کیکی برتنز که 2 ساعت و 38 دقیقه به طول انجامید، با برتری 2-1 اسویتولینا اوکراینی به پایان رسید. در بازی دوم از دور نیمه نهایی، اسلوان استفنز که هشت گیم پیاپی را به کارولینا پلیسکووا واگذار کرده بود، در پایان و با کامبکی دیدنی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. فینال این رقابت ها بین الینا اسویتولینا و سالونه اسلوان برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان 1:51.716 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

 علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک 200 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان 39.761 ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی  در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان 42.775 ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

 علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست