Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمانی می گوید به دنبال کسب نتایج بهتری در لیگ هستند.

طرفداری- اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید خیلی وقت بود که می‌خواستم با شوت از راه دور گل بزنم و خوشبختانه این اتفاق در بازی با پارس جنوبی رخ داد.

اکبر ایمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش برابر پارس جنوبی در جم گفت:

بازی بدی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها روی توپ‌های هوایی و ارسال‌ها ما را اذیت کردند، ولی ما روی زمین فوتبال بازی کردیم. برای برد به جم رفته بودیم، ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. پارس جنوبی هم تیم خوبی است و آنها در زمین خودشان سخت امتیاز می‌دهند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در این بازی برای زردپوشان گل زد، با ابراز خرسندی از گلزنی در این بازی خاطر نشان کرد:

خیلی وقت بود که دنبال شوت زدن از راه دور بودم و در این مدت شوت‌هایم گل نمی‌شد. خدا را شکر که در این بازی گل زدم و گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط فعلی تیمش و پیشرفت این تیم نسبت به هفته‌های گذشته تصریح کرد:

ما قبل از بازی با تراکتورسازی در لیگ برتر استرس برد داشتیم، ولی خوشبختانه بعد از این بازی روحیه و انگیزه بازیکنان بالاتر رفت و حالا راحت‌تر فوتبال بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم و به رده‌های بالاتر برسیم.

ایمانی در واکنش به اینکه از قول او عنوان شده بود راضی نیست در پُست هافبک راست بازی کند، تصریح کرد:

من نگفتم در پُست هافبک راست بازی نمی‌کنم. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که هر جا سرمربی خواست، بازی کنم. من در آن پست کارآیی لازم را ندارم و خوشبختانه الان هم در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کنم. با این حال هر جا که مربی‌ام بخواهد بازی می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل

تونالی بخش بزرگی از دستمزد 120 هزار پوندی‌اش را دریافت نمی‌کند.

طرفداری | ساندرو تونالی به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی 10 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده بود. 

ادی هاو فاش کرد که ساندرو تونالی به دلیل «احساس گناه» از محرومیت و عدم همراهی نیوکاسل در فصل دشوار، داوطلبانه دستمزد 120 هزار پوندی‌اش را کاهش داده است. هافبک ایتالیایی تنها 12 بازی پس از انتقال 52 میلیون پوندی از میلان، به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی در ایتالیا به مدت 10 ماه محروم شد. تونالی به شرط‌بندی روی فوتبال در زمان حضور در نیوکاسل نیز ادامه داد و این هفته از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محرومیت دو ماهه تعلیقی دریافت کرد. او در اواخر اوت 2024 به میادین بازخواهد گشت. هاو در این مورد گفت:

کاهش دستمزد کاری بود که ساندرو تونالی می‌خواست انجام دهد. او احساس گناه می‌کرد. تونالی در بازگشت به فوتبال، برای ما مانند یک خرید جدید خواهد بود. اینکه بازیکن باکیفیتی در اختیار داشته باشید که نتوانید از او استفاده کنید، دلسردکننده است. من می‌دانم او چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه تاثیری می‌توانست در امسال داشته باشد، اما نشد. با این حال محرومیت می‌تواند برای تطابق او با فوتبال انگلیس کمک کند. تونالی با قدرت باز می‌گردد. 

گفتنی است محرومیت 2 ماه اتحادیه فوتبال انگلیس بعید است برای ساندرو تونالی اجرا شود. او روی پیروزی نیوکاسل در بازی‌هایش شرط‌بندی کرده است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند