Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز شنبه در نشست با تولید کننده دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی شرکت ایده سازان هرسین، اظهار داشت: پنل های خورشیدی باعث حفظ محیط زیست می شوند، با ترغیب و تشویق عشایر در استفاده از پنل خورشیدی می توان گام مهمی در پیشگیری از تخریب جنگل ها و کاهش مصرف چوب در مصارف خانگی عشایر شهرستان برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به آمادگی فرمانداری برای همکاری در تهیه و تامین هزینه این پنل‌های خورشیدی اشاره کرد و افزود: 50 درصد هزینه تهیه این پنل ها توسط دولت و 50 درصد نیز توسط بهره برداران تامین می شود.
خسروی با اشاره به وجود یکهزار و 250 خانوار عشایری معادل 6 هزار 750 نفر جمعیت، عنوان کرد: به منظور استفاده از انرژی پاک و ذخیره برق و با هدف تامین نیاز جمعیت عشایری شهرستان به انرژی برق تلاش می شود تا عشایر شهرستان از مزایای استفاده از پنل های خورشیدی بهره مند شوند.
در این نشست تولید کننده دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی ایده سازان هرسین نیز اعلام آمادگی کرد که به تعداد لازم پنل های خورشیدی مورد نیاز عشایر شهرستان سلسله را در اختیار آن ها قرار دهد.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انرژی انرژی پاک برق جنگل محیط زیست راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد