Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ در پی برگزاری قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک، اسامی برندگان آن اعلام شد.

مشتریان محترم می توانند به منظور مشاهده نتیجه قرعه کشی  به آدرس www.bmi.ir مراجعه کنند.
وارد کردن شماره حساب متمرکز و یا شماره حساب غیر سیبایی (غیر متمرکز) برای مشاهده نتیجه قرعه کشی، الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



90 جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ سی و نهمین قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

290 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 390 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، 890 کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ 150 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ 25 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال و 711 هزار و 90 جایزه نقدی 800 هزار ریالی بخشی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

در سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در مجموع جوایزی به ارزش یک هزار و 48 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی قرعه کشی حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!

واریز دومین مرحله سود سهام عدالت آغاز شده است، اما هنوز برخی از افراد سود خود را دریافت نکردند دلیل چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، سود سهام عدالت طی روز‌های گذشته به حساب مشمولان واریز شد در این مرحله به حساب ۴۳ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۲۱۰ سهامدار سود واریز شد.

مبلغ سود پرداختی با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت بود. دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت

سود سهام عدالتی که برای برخی مشمولان واریز نخواهد شد که در همین راستا شرکت سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

همچنین باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی می‌گوید: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

گفتنی است، سود سهام عدالت وارث هم متناسب از زمانی که تشکیل پرونده داده‌اند پرداخت می‌شود و تا به امروز سود سهام عدالت ۳۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • فروش ۱۵ میلیون دلار توسط بانک مرکزی افغانستان
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی کشتی به امیرحسین زارع
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • چشم انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۳/ سال ۱۴۰۲ با ناترازی اقتصاد گذشت
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • وقتی اسکناس درشت در بازار نیست یعنی تورم بالاست
  • وقتی اسکناس درشت در بازار نیست یعنی تورم بالا است
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • بانک صادرات ایران 130 درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد