Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:21:28 GMT

تقدیر از مروجان کتابخوانی در یزد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۴۷۱۱

رکنا: مدیرکل ارشاد یزد گفت: در نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی استان یزد وپایان مهلت شرکت در جشنواره تعداد ۳۱۴ اثر(فعالیت کتابخوانی) به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد.

مجید جوادیان زاده افزود: پس از بررسی و ارزیابی توسط داوران جشنواره، برگزیدگان در بخش های مختلف مشخص شده و در مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته کتاب از آنها تجلیل و قدردانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های مختلفی از جمله گروه ها و نهادهای غیر دولتی (سازمان های مردم نهاد، واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز عمومی ،فضای مجازی و مروجان الکتریکی) بخش افراد(معلمان، دانش آموزان، امامان جماعت، کتابداران، مربیان مهدکودک، هنرمندان، کتابفروشان، نویسندگان و مترجمان، نخبگان و واقفان کتاب) بخش نگاه ویژه (بازنشستگان، دانشجویان و کتابداران مدارس) برگزار خواهد شد.

وی گفت: یک نسخه از کلیه آثار رسیده به دبیرخانه استانی جهت شرکت در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشیانه پسر 3 ساله با انداختن در ماشین لباسشویی +عکس دست رد نامزد خاشقچی به ترامپ جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! احمدی نژاد امروز در جلسه تشخیص مصلحت نظام کنار چه کسی نشسته بود !؟ +تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد راز جمجمه های انسان روی دیوار ساختمان‌های تازه‌ساز در ابرکوه! +تصاویر این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جشنواره یزد جشنواره استان یزد تقدیر ارشاد عکس فیلم ایران دختر زن تصاویر قتل عجیب ایرانی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!

دریافت 6 MB

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 847047 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان