Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جعفر آقا ملایی در دومین روز از گردهمایی مدیران ارشد بانک مسکن که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران استانی این بانک برگزار شد، به شاخص ارزیابی عملکرد مدیران استانی اشاره کرد و گفت: خاصیت ارزیابی عملکرد مدیران استانی این است که نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت نیز تقویت شوند که انتظار می‌رود مدیران استانی و شعب بتوانند نقاط قابل بهبود را در جهت ارتقای سطح عملکردی خود شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیأت مدیره بانک مسکن با بیان اینکه مانده تسهیلات بانک نیز 325 درصد رشد داشته است، گفت: در بانک مسکن هیچ مانعی را به عنوان چالش نمی بینیم و قطعا همه موانع قابل رفع هستند همان طور که پروژه مسکن مهر را توانستیم مدیریت کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به بهره وری نیروی انسانی در بانک مسکن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه آموزش نیروی انسانی در راستای ارتقای سطح دانش و به روز رسانی علم همکاران بانک صورت گرفته است.

آقا ملایی ادامه داد: نیروی انسانی از ارزشمندترین منابع یک سازمان است که در بانک مسکن نیز به این موضوع توجه ویژه شده است چرا که توسعه و ارتقای سطح بهره وری نیروی انسانی مستقیما در موفقیت سایر شاخص های بانک موثر است.

عضو هیأت مدیره بانک مسکن همچنین با تاکید بر توسعه آموزش از راه دور و به صورت الکترونیک به همکاران گفت: هر چند در زمینه آموزش الکترونیک و برگزاری دوره های آموزشی از راه دور اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باید این نوع آموزش توسعه یابد تا جابجایی همکاران از یک استان به استان دیگر برای آموزش به حداقل برسد.
 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک مسکن ارتقا بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کاشفی در جریان بازدید از عملیات جانمایی، اجرا و نصب پایه‌های روشنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مثلثی‌ها و میادین شهر پس از احداث تاکنون از روشنایی مطلوب برخوردار نبود، ارتقای سیستم روشنایی در دستور کار ویژه سازمان قرار گرفت.     وی ادامه داد: از این رو مبحث نور در زیبایی شهر یزد با هدف رعایت الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع ملی با تاکید بر زیبایی و روشنایی مورد توجه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد قرار گرفت.     سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تأمین روشنایی با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقای امنیت محیطی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح اصلاح و ارتقای روشنایی شهر رعایت ارتفاع پایه‌های چراغ روشنایی، فاصله‌های پایه‌های روشنایی و محاسبه شدت روشنایی در میادین و مثلثی‌ها با توجه به نوع معبر و عناصر حاشیه‌ای آن متفاوت ارزیابی شده است.

دیگر خبرها

  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی