Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@15:52:01 GMT

واژگونی پراید پس از تصادف با پژو ۲۰۷ +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۵۴۹۸

واژگونی پراید پس از تصادف با پژو ۲۰۷ +تصاویر

تسنیم نوشت: ساعت ۱۱:۰۷ روز گذشته واژگونی خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه خرازی، بعد از بیمارستان تریتا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۸ به محل حادثه اعزام شدند.

رضا مرادیان؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری شامل پراید و پژو ۲۰۷ به علت نامعلوم با یکدیگر برخورد کرده و از مسیر اصلی خود منحرف شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخورد شدید خودرو‌ها با یکدیگر باعث واژگونی خودروی سواری پراید و مصدومیت راننده (مردی ۴۵ ساله) آن شده بود.

مرادیان تصریح کرد: راننده پراید، پیش از رسیدن آتش‌نشانان توسط رانندگان خودرو‌های عبوری از داخل خودرو خارج شده بود که آتش‌نشانان وی را برای درمان به عوامل اورژانس حاضر در محل سپردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، ایمن‌سازی‌های محل حادثه را انجام دادند و پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه، جلوگیری از نشت بنزین و انتقال آن به وسیله جرثقیل، به مأموریت خود پایان دادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد