Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف منطقی از  انفجار در یک برج مسکونی در « واوان» خبر داد و افزود: در اثر این حادثه ۷ واحد مسکونی تخریب شدند. 

وی افزود: این انفجار حوالی ساعت ۱۵ در مجتمع مسکونی «سیمرغ» رخ داد، که عوامل آتش نشانی شهرداری اسلامشهر به محض اطلاع از حادثه به محل اعزام شدند و از دقایق ابتدایی در محل حضور دارند.

 رئیس اداره آتش نشانی اسلامشهر گفت: علت اولیه این حادثه نشت گاز اعلام شده است و بررسی کارشناسان برای علت دقیق این انفجار همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برج آتش نشانی اسلامشهر گاز آتش نشانی اسلامشهر شهرداری انفجار در ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!

شهرداری صالحیه با استفاده از تعطیلات ایام نوروز قصد همسطح سازی و بازگشایی پل محل اتصال شهر صالحیه به شهرک واوان را داشت که با واکنش شهرداری اسلامشهر مواجه و عملیات متوقف گردید.

در پی این اقدام دور از انتظار مسئولان شهرستان بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر اظهار داشت: احداث غیرقانونی پل صالحیه و اتصال به شهرک واوان اسلامشهر علاوه بر اینکه در طرح جامع و تفصیلی دیده نشده است، فاقد هرگونه مجوز شورای ترافیک استان تهران و شهرستان اسلامشهر می باشد و این تجاوز به حریم شهرستان اسلامشهر به خصوص تضییع حقوق شهروندان فهیم و عزیز واوان است.

وی افزود: نمایندگان مردم در پارلمان شهری اسلامشهر تابع قوانین و مقررات و تصمیمات مسئولان استانی بوده و مدافع حقوق شهروندان اسلامشهر می باشند و خواهان پیگیری و برخورد قانونی با عوامل این تجاوز غیر اخلاقی و غیرقانونی و افراد سودجو توسط مسئولان شهرستان بهارستان هستند.

حورزاده با تاکید بر این که شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر با توسعه معابر و شریان های بین شهری اطراف اسلامشهر هیچ مشکلی ندارد، تاکیدکرد: با تمام احترامی که برای شهروندان و ساکنان صالحیه قائل هستیم، اگر این کار بر اساس قوانین و اصول فنی باشد ما با آغوش باز استقبال می کنیم و حتی آمادگی مشارکت، همکاری و ارائه راهکارهای مناسب داریم اما این که شما بار ترافیکی یک شهر را به یک محله و شهرک تخلیه کنید نه تنها تجاوز به حریم روانی آن شهر و اهالی آن به شمار می رود بلکه نقض فاحش اصول فنی و مهندسی است و ما تمام قد در دفاع از حقوق شهروندان در برابر این کار که غیر فنی و عاری از اخلاق مدیریتی است، ایستادگی خواهیم کرد

رئیس پارلمان شهری اسلامشهر و سخنگوی شورا گفت: احداث پل ارتباطی بین شهر صالحیه شهرستان بهارستان به شهرک واوان در طی چند سال گذشته بدون هیچگونه توجیه منطقی و قانونی بر روی رودخانه سالور احداث شده که علاوه بر هدر رفت سرمایه‌های بیت المال و تضییع حقوق مردم، نقض آشکار قانون و عدم توجه به اصول معماری و شهرسازی و راهسازی است که انتظار می‌رود متولیان امر و مقامات استانی و ملی هرچه سریع‌تر نسبت به برخورد با مسببان و عوامل شکل‌گیری این پل اقدام مناسبی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه رشد و توسعه شهرها باید بر اساس اصول و قاعده و در نظر گرفتن پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… باشد، بیان کرد: مسئولین شهرستان بهارستان به ویژه مدیران شهر صالحیه نباید فقط به فکر منافع شهر خود باشند، حداقل برای اجرای چنین پروژه ای قطعاً نیاز به همفکری و تشکیل جلسات مشورتی کارشناسانه و تخصصی با مدیران شهری اسلامشهر و مسئولان تصمیم گیر داشته و بدون جلب نظر و رضایت مسئولان اسلامشهر و مردم منطقه نمی‌توان مسئله را حل کرد.

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!