Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" اظهارداشت: صبح امروز تیم کنترل سرعت پلیس راه فسا-سروستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به حرکات مشکوک راننده یک دستگاه خودرو "بی ام و" مشکوک و به وی دستور ایست می دهند.  وی افزود: ماموران پلیس راه موفق شدند این خودرو فاقد پلاک که با سرعت 250 کیلومتر بر ساعت و حرکات نمایشی و مخاطره آمیز داشت را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه برخورد با تخلف حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است، عنوان داشت: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتری قوانین و مقررات را رعایت کنند و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا کنند و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه خودرو قانون قوانین و مقررات ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق با گشت زنی نامحسوس و کنترل محور‌های مواصلاتی ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این ارتباط ۱۸ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.  

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توصیه‌های رئیس پلیس راه به مسافران نوروزی 
  • هموطنان قبل از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • واژگونی خودرو ساینا در کاشان / ۳ کشته و ۲ مصدوم
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • هشدار رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان
  • پلیس راهور: روزه گرفتن باعث هوشیاری در رانندگی می‌شود