Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس در خصوص درگیری دو تیم صحبت کرد

طرفداری- علی دایی بعد از تساوی سایپا مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر, در نشست خبری گفت:

به عقیده من بازی خیلی سختی داشتیم. با این حال فکر می‌کنم نیمه اول نسبت ه نیمه دوم موقعیت آنها بیشتر از ما بود. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که پرسپولیس زد، سالی یک بار در فوتبال اتفاق می‌افتد.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اخراج محمد دایی اظهار داشت:

ببخشید، داور در آن صحنه باید پنالتی می‌گرفت که نگرفت و همین مسئله باعث شد برادر من اعتراض کند و داور هم او را اخراج کرد. اگر تصمیم درست گرفته می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد. یک اشتباه رخ داد تا اشتباه دیگری رخ بدهد. متأسفانه حق تیم‌هایی مثل ما را به راحتی می‌خورند. داور حداقل دو پنالتی مسلم را برای ما نگرفت. حق ما در این بازی خورده می‌شود. فکر می‌کنم از لحاظ فوتبالی بهتر از آنها بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود:

در نشست خبری روز گذشته برانکو گفته بود که تیم ما مشکل مالی ندارد و وضعیت سایپا از پرسپولیس بهتر است، در حالی که اصلاً اینطور نیست و تیم ما با 10 میلیارد بسته شده است. با همین شرایط هم اکنون در بین تیم‌های بالای جدولی هستیم. از بین تیم‌هایی هم که شرایط مالی خوبی داشتند، شاید ما چهارم یا پنجم باشیم.

دایی در خصوص درگیری‌های پایان بازی گفت:

تازه در زمین خودمان بازی می‌کردیم. متأسفانه می‌گفتند بیایید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم که هم زمین را به آنها بدهیم و هم سکوها را و همه چیز را. متأسفانه برخی ناداوری‌ها و ظلم‌ها در حق ما می‌شود که نمی‌دانم چه چیزی بگویم و کاری از دست من بر نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که گویا دروازه‌بان پرسپولیس (رادوشوویچ) مقصر درگیری‌ها بوده است، خاطرنشان کرد:

دروازه‌بان پرسپولیس نه، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس. او بزن بهادر بود که داشت داد و فریاد راه می‌انداخت که با بازیکن ما این کار را می‌کرد. در زمین هم شروع کننده درگیری شجاع خلیل‌زاده بود که بازیکن من قسم می‌خورد او فحش مادر و ناموس داده است. این اتفاق هم برای اولین بار نیست و شما ببینید چند بار از این اتفاقات افتاده است. با این حال داور در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت داد. بعد از آن هم شجاع خلیل‌زاده، منشا و رادوشوویچ، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس بود که به درگیری‌ها ادامه دادند. ما که نمی‌توانیم در زمین بایستیم و پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند و بگوییم دست‌تان درد نکند که ما را بردید. متأسفانه باید بگویم اگر داور بازی در زمین حق را می‌داد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

ادامه دارد..

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم

بازیکن تعویضی در لیگ ژاپن به طور عجیب و خنده داری وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)