Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسن جهانگیری رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با بیان اینکه امسال ۶۰ هزار ویزای جدید برای زائران اربعین صادر شده است، روند صدور ویزا تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته هشت مرکز غیرقانونی در خصوص صدور ویزا در اصفهان شناسایی شده است، ادامه داد: این مراکز پلمب شده و متهمان آن نیز به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با اشاره به تعداد ویزاهای جعلی شناسایی شده در بین زائران اصفهان اضافه کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ ویزای جعلی گرفته شد علاوه بر حدود یک هزار نفر از کسانی که به دلایل مختلف ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را به بهانه حضور در پیاده روی اربعین داشتند را شناسایی و از خروج آنها ممانعت شد.

وی در خصوص صدور ویزا برای اتباع بیگانه نیز گفت: برای پنج هزار نفر از اتباع خارجی اصفهان ویزا صادر شد. همچنین برای ۲۰۰ راننده ترانزیت از اصفهان به سوی کربلا نیز ویزا صادر شده است.

جهانگیری در خصوص مقایسه نرخ تعداد صدور ویزا نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تعداد ویزاهای صادر شده در استان اصفهان برای حضور شهروندان در راهپیمایی اربعین نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/م

کشف ویزای جعلی راهپیمایی اربعین در اصفهان 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرایند صدور اسناد خواستار شد.

او با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی برای ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید کرد.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، روسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شوراهای اسلامی و دهیاران هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرایند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است