Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:13:04 GMT

طاهرخانی: بازیکن سایپا به من فحش ناموسی داد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۶۳۰۵

طاهرخانی: بازیکن سایپا به من فحش ناموسی داد

رکنا: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پایان مسابقه بازیکن سایپا به من فحش ناموسی داد.

مهدی طاهرخانی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: سلیمانی بازیکن سایپا فوحش داد بعد از آن هم صادق بارانی بازیکن دیگر سایپا به من می‌گفت آن کوچولوئه که نمی‌شناسنمش فحش ناموسی داده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ دلخراش بازیکن استقلال در تصادف + عکس مردی با تبر زنش را تکه تکه کرد! / درچابهار رخ داد + عکس زن جوان و قاتل قتل وحشیانه پسر 3 ساله با انداختن در ماشین لباسشویی +عکس جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! احمدی نژاد امروز در جلسه تشخیص مصلحت نظام کنار چه کسی نشسته بود !؟ +تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد ! حمله خونین مزاحم یک زن به روحانی در قم! جزییات دستگیری قاتل مأمور پلیس در گیلان +عکس زنده به گور شدن 3 مرد در ریزش آوار بیمارستان کهریزک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سایپا سایپا فوتبال پرسپولیس مسابقه پایان من عکس فیلم ایران دختر زن قتل تصاویر عجیب ایرانی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود