Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پور مردان اظهار داشت: این سرشماری با هدف برآورد جمعیت، پایش زیستگاه و بهبود مدیریت زیستی مناطق زیست گاندو در سه حوزه پراکنش آن شامل مسیر رودخانه های سرباز، باهوکلات و کاجو انجام شد.

وی ادامه داد: برای حفاظت و نگهداری بهتر از تمساح پوزه کوتاه (گاندو) منطقه حفاظت شده گاندو باهوکلات در منطقه دشتیاری شهرستان چابهار با مساحت ۴۶۵ هزار و ۱۸۱ هکتار از وسیع ترین مناطق حفاظت شده سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۴۹ به عنوان زیستگاه اصلی گاندو ثبت و شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: برای تغذیه تمساح های پوزه کوتاه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ قطعه مرغ در منطقه سرباز مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 4443202

منبع: مهر

کلیدواژه: گاندو اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد کرمانشاه شهرکرد یاسوج شیراز موکب خطبه های نماز جمعه زائران اربعین سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،محمد کرمی در نشست با مدیر عامل منطقه آزاد سیستان گفت: منطقه آزاد سیستان شکل گرفت و هیئت مدیره آن مشخص شد که با توجه به شرایط خوب این منطقه امیدواریم شاهد تحولی عظیم در این خطه باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهمترین اهدافی که در استان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.
کرمی خاطرنشان کرد: صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد، این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.
وی با اشاره بر تاثیر رونق تجارت در توسعه استان تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بالقوه مختلفی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد و معادن دارد که باید به آنها توجه ویژه شود.
وی با اشاره به اینکه آورده حوزه گردشگری بسیار بالا است، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید طرح‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری آماده شود که بتوان با برنامه ریزی پیش رفت.
استاندار افزود: جوانان روستایی باید در روستا‌ها ساماندهی شوند تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد