Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پس نطق نمایندگان مخالف و موافق، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی، 30 دقیقه در دفاع از برنامه های خود سخنرانی خواهد کرد.   مخالف وزیر پیشنهادی راه/ گیلانی: ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین نیازمند ساماندهی هستند نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: مدیریت‌های فعلی در وزارتخانه راه و شهرسازی هزاران میلیارد بدهی انباشته و هزاران پروژه نیمه تمام به جا گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (شنبه،5 آبان) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: آنچه که مخالفت یا موافقت می‌کنیم بر اساس مسئولیت‌پذیری و تحقق چشم‌انداز کشور است. رفع محرومیت‌ها، جهاد اسلامی محسوب می‌شود، همچنین مردم منتظر هستند دولت که فرماندهی مدیریت بحران را دارد فکری برای آرامش‌بخشی آنها داشته باشد.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از وزرا برای تحول، مقابله با بحران جدید و کارآمدی وزارتخانه استعفا دادند و برخی دیگر استیضاح شدند، گفت: وزرایی که دارای روحیه مردمی، مومن، انقلابی، ظرفیت‌ساز و دارای تعامل بالای منطقه‌ای و فرامنطقه ای باشند، می‌توانند تحول آفرینی کنند.
وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی حوزه وسیع و گسترده‌ای دارد که چندی پیش دولت پیشنهاد تفکیک آن را ارائه کرد، ادامه داد: در مسکن مشکلات جدی وجود دارد، برای ساماندهی مسکن و هزاران خانه خالی برنامه‌ای ارائه نشده، همچنین برای مسکن و تعاونی آنها که از 12 سال گذشته باقی مانده چه برنامه‌ای دارید و گرانی مسکن را چگونه مهار می‌کنید.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تأکید بر اینکه برای 11 میلیون حاشیه‌نشین چه فکری دارید، عنوان کرد: برای بدهی انباشته پیمانکاران در حوزه راه آهن چه می کنید زیرا گرانی ناشی از تحریم موجب افزایش هزینه پروژه‌ها شده، آیا می‌توانید قول دهید با تأمین بودجه پروژه‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های جدید را آغاز کنید.
گیلانی با اشاره به اینکه برای شهرسازی ایرانی اسلامی هیچ‌گونه برنامه‌ای مطرح نکرده‌اید، مطرح کرد: توسعه شهری حرف اول را در بناها و گردشگری دارد چرا در برنامه شما به این موضوع توجه نشده، مدیریت‌های فعلی در این وزارتخانه هزاران میلیارد بدهی انباشته و هزاران پروژه نیمه تمام به جا گذاشته‌اند، چه تحولی برای این مشکلات دارید و چگونه می‌توانید چشم‌انداز 1404 را تحقق بخشید.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه برای ناوگان مسافربری که بیش از 83 هزار اتوبوس و مینی‌بوس با عمر متوسط 14 ساله دارد، چه برنامه‌ای دارید، ادامه داد: ناوگان حمل و نقل کالا 365 هزار کامیون با متوسط عمر 15 ساله نیازمند برنامه‌ای منسجم است.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: خوزستان قهرمان در حوزه وزارت پیشنهادی شما، ضعف و کاستی جدی دارد، به آن توجه کنید.   خبر تکمیل خواهد شد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی راه مجلس اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری