Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینالی دیگر برای آقای تموم نشدنی آن هم در خانه در برابر حریفی شگفتی ساز!

طرفداری- مرحله نیمه نهایی مسابقات 500 امتیازی وین اتریش با درخشش کی نیشیکوری آغاز شد و در ادامه با پیروزی کوین اندرسون به پایان رسید. کی نیشیکوری با نتیجه 3-6 4-6 برابر میکاییل کوکوشکین قزاقستانی پیروز شد تا راهی فینال شود. حریف نیشیکوری در فینال کوین اندرسونی خواهد بود که با نتیجه نزدیک 4-6 6-3 3-6 برابر فرناندو ورداسکو پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیشیکوری با قهرمانی در وین اتریش می تواند خود را در یک قدمی دومینیک تیم که رنکینگ هشتم سال 2018 را داراست قرار بگیرد و امیدواری خود را در مسترز پاریس برای رسیدن به مسابقات پایان فصل نیتو لندن زنده نگه دارد.

مسابقات 500 امتیازی بازل سوئیس اما با شگفتی همراه بود و ماریوس کوپیل رومانیایی در دیداری نزدیک با نتیجه 4-6 7-6 3-6 برابر الکساندر زورف پیروز شد و راهی فینالی شد که کمتر کسی انتظار این عملکرد ستودنی را از تنیسور 28 ساله رومانیایی داشت تا با پیروزی در دورهای ابتدایی و در ادامه با پیروزی برابر مارین چیلیچ و زورف راهی فینال، آن هم در میعادگاه بزرگترین تنیسور تاریخ شود. راجر فدرر که روزی توپ جمع کن در مسابقات بازل بوده در دیداری کم نوسان این بار به راحتی و با نتیجه 4-6 1-6 از سد دنیل مدودف عبور کرد تا تنیسور 37 ساله سوئیسی برای چهاردهمین بار راهی فینال بازل سوئیس شود. فدرر که همیشه در بهترین شرایط راهی این مسابقات می شود امیدوار است پس از نتایج ضعیف خود در طی چند ماه اخیر با قهرمانی در این مسابقات خود را برای بازی های جذاب پایان فصل نیتو لندن آماده کند. اسطوره سوئیسی با هشت عنوان قهرمانی بازل سوئیس رکوردار این مسابقات است و از فرصت خوبی برای نهمین عنوانش برخوردار است هر چند در فینال ماریوس کوپیل با استفاده از سرویس های قدرتمند خود می تواند فدرر را آزار دهد اما سابقه نشان می دهد فدرر در برابر حریفان بکهند یک دست با شرایط بهتری به بازی می پردازد.

فینال مسابقات اوپن بازل و اوپن وین، عصر فردا یکشنبه برگزار می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!