Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش انتخاب ، ولادیمیر پوتین که به همراه سران فرانسه، ترکیه و آلمان در نشست خبری حاضر شده بود، افزود: شرایط باید در منطقه حائل (غیرنظامی) اطراف ادلب طبق توافق روسیه و ترکیه، آرام باشد و تروریست ها اقدامات تحریک آمیز خود را کنار بگذارند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن نشست امروز در استانبول اظهار داشت: رهبران ترکیه، فرانسه و آلمان امروز در خصوص موضوعاتی همچون نحوه کمک های بشردوستانه و بازگشت آوارگان سوری به کشورشان گفت وگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین با بیان اینکه ترکیه کمک های زیادی برای بازگشت آوارگان و حل وفصل بحران در سوریه کرده است، افزود: ما باید به بازسازی سوریه کمک کنیم و شرایط را برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان فراهم کنیم که این کار تنها با مشارکت جامعه جهانی ممکن است.

رئیس جمهوری روسیه ادامه داد: فرانسه و آلمان به برخی از بخش های سوریه کمک هایی کرده اند اما ما باید تعریف کمک های انسان دوستانه در سوریه را بست دهیم و در خصوص آن به توافق جامع برسیم.

پوتین ادامه داد: ما باید ارایه کمک های پزشکی و تعمیر و نگهداری زیرساخت های سوریه را تسریع کنیم و برگزاری چنین دیدارهایی باعث می شود تا بتوانیم اقدامات خود را ساماندهی کنیم تا با چنین چالش بزرگی مقابله کنیم تا بتوانیم در هدفی که داریم پیشرفت کنیم.

به گفته رئیس جمهوری روسیه، دولت سوریه آماده فراهم کردن و دادن تعهدات لازم برای امنیت مردمی است که به سوریه بازخواهند گشت، ما امروز در گفت گوهای دوجانبه و چند جانبه با امانوئل مکرون، آنگلا مرکل و رجب طیب اردوغان گفت وگوی مشروحی در این خصوص داشتیم و می خواهم از همه آنها بابت گفت وگوهای مشروح تشکر کنم.

پوتین همچنین تشکر ویژه ای از استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه کرد که نقش ویژه ای در برگزاری نشست چهار جانبه میان ترکیه، فرانسه، روسیه و آلمان در استانبول داشت.

وی با اشاره به 95 سالگی سالروز تاسیس کشور ترکیه، این رویداد را به رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه نیز تبریک گفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه گفت: فرانسه به خاطر اوکراین خودش را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه اعلام کرد کشورش زیر پاشنه ایالات متحده گیر کرده است. او خواستار توقف تحویل تسلیحات به کی یف و آغاز مذاکرات صلح شد.

به نقل از پراودا، وی در صفحه شخصی در ایکس نوشت: نه یک یورو، نه یک سلاح به اوکراین! فقط مذاکرات صلح! فرانسه برای اوکراین زلنسکی نابود خواهد شد! برعکس، فرانسه آزاد و مستقل همه اینها را متوقف خواهد کرد و از منافع ملی و صلح دفاع خواهد کرد!

فیلیپو افزود: فرانسه کسب‌وکارش را ورشکسته می‌کند، ارتشش را خالی می‌کند، از سرما می‌میرد، به گاز و زغال سنگ بازمی‌گردد، تا از یک پیرمرد آمریکایی اطاعت کند و به منافع رئیس مافیای اوکراینی خدمت کند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت