Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، انتخابات پارلمانی ولایت قندهار که صبح امروز شنبه آغاز شد، بدون حادثه امنیتی و با مشارکت گسترده مردم این ولایت پایان یافته است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، صفوف رای‌ دهندگان تا پایان روز در برابر مراکز رای‌دهی دیده می‌ شد و در شماری از مراکز، رای‌گیری تا ساعت پنج‌ و نیم عصر به وقت محلی ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات پارلمانی ولایت قندهار به دلیل کشته شدن ژنرال عبدالرازق فرمانده پلیس ولایت قندهار و ژنرال مومن حسین خیل رئیس اداره امنیت برای یک هفته به تعویق افتاده بود.

کد خبر 4443261

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان انتخابات پارلمانی افغانستان 2018 ولایت قندهار اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین عراق افغانستان محمد بن سلمان ایران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج